Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tegninger sælges - ved bestilling

Startet af Tanja11, 5. April 2012, kl. 21:42

Tanja11

Ja jeg har så valgt at prøve at tjene lidt penge ved at sælge digitale tegninger af folks kæledyr:)
hvis man er interesseret kan i sende mig en PB og et billed af det dyr i vil have tegnet.
prisen er 50,- for portrætter og 80-100,- for billeder med baggrund, afhænger af hvor detaljeret den er:)
der kommer selvfølgelig lige nogle eksempler ;)



og så lige nogle frøer som var en gave til min mor


håber at det bliver til noget
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Tanja11

pengene betales over konto som jeg sender oplysninger om ved køb af tegning;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Tanja11

sætter prisen ned til 30,- for portrætter og 60,- for billeder med baggrund
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

the bird

du er godt nok dygtig Tanja:) bruger du en tegnetablet?

Tanja11

Hehe ja det gør jeg, ellers ville det ikke blive så pænt  :P
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Soelberg`s SUN ferret


har du evt. et billede af en hel ilder du kunne vise :)

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

AlisVolatPropiis

Tænk jeg synes din oprindelige pris var mere end fair...det er din tid -og den slags koster...og det var jo ærligt talt ikke ret dyrt!

Du skal ikke lade dig slå ud af at folk ikke svarer med det samme, nogle skal måske bare lige overveje osv. det betyder ikke de synes det er for dyrt, eller du behøver lokke dem -dit arbejde taler for sig selv :)

og selvom vi alle kan lide en god deal, og det er en ualmindeligt god deal du tilbyder -så ville jeg nok personligt føle at jeg udnyttede en teenager :)

De er skide flotte dog :D jeg ville også gerne købe af dig...men jeg har ikke nogen penge den her måned ( :lol: the story of my life) -og så kan jeg nok selv lave noget lign. :)

Tanja11

var bare lidt utålmodig, men hvis den var mere end fair vil jeg da sætte den op igen ;)
Og penge er jo altid et problem :P men nej jeg tror også sagtens at du kan lave sådan noget selv, du tegner selv super flot ;)

det er ikke rart hverken at blive udnyttet eller være den som udnytter :)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Tanja11

Hey folkens sætter prisen op til originale pris 50,- for portrætter og 90,- for billede med baggrund.

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato  7. April 2012, kl. 13:32

har du evt. et billede af en hel ilder du kunne vise :)
her er billedet


Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Øj hvor er den god den sidste du har lavet! Sys bestemt også at din originalpris er helt fair! Tro på at dit arbejde er det værd! Og hvis su sætter prisen for langt ned ender det også bare med at du får for mange bestillinger;0) og tro mig taler af erfaring! Det skulle også gerne være sjovt for dig at sidde og lave!

Tanja11

tak :P hehe nej det er rigtigt, så ender det bare med at man ikke gider tage flere bestillinger hvis der kommer for mange.
der skal jo også være tid til de vigtigere ting som lektier og mine dyr.
skandale hvis jeg lige pludselig ikke havde tid til min pelstot pga. for mange bestillinger :X
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

the bird

hold da k*ft den er blevet god, det er sgu imponerende :dans: giver de andre ret i at prisen bestemt ikke skal sættes ned, det er i forvejen utroligt billigt :)



tænkte nok du havde en tegnetablet :) jeg er selv lige blevet den stolte ejer af en wacom bamboo fun, nu venter jeg bare på at mit snøvl af en bror kommer forbi med fotoshop, så må vi se om det er noget for mig, har altid tegnet med blyant :)

AlisVolatPropiis

Har virkelig aldrig fået fanget de tegnetablets :S måske fordi programmet ikke ville for mig...hvad ved jeg :lol: mine tegninger bliver for det meste lavet på min touchpad på mine bærbare...eller i sjældne tilfælde med en mus :)

Kan være nogen  skal give mig et kursus en dag :)

the bird

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. April 2012, kl. 11:19
Har virkelig aldrig fået fanget de tegnetablets :S måske fordi programmet ikke ville for mig...hvad ved jeg :lol: mine tegninger bliver for det meste lavet på min touchpad på mine bærbare...eller i sjældne tilfælde med en mus :)

Kan være nogen  skal give mig et kursus en dag :)

jeg syntes det er nemmere med en tegnetablet, det er lidt ligesom at side med en blyant på et stykke papir, men det bliver nu aldrig det samme som blyant og papir.. der fulgte lidt forskellige programmer med til min, men de er virkeligt sparsomme og faktisk ret så trælse og arbejde i..