Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Echo

Startet af CMS, 11. Oktober 2013, kl. 23:45

CMS

Echo var onsdag i sidste uge ved Alison, da jeg synes, han virkede udspilet og øm i maven. Alison var sikker på, det enten var noget irritation i maven eller kræft i tarmene. Det første kan behandles (og heldigvis relativt nemt), og var det kræft, var der desværre ikke noget at gøre.

Echo fik 10 dages behandling for irritation i maven(3 slags medicin 2 gange dagligt), og hvis ikke det gav resultat, kunne man derved konkludere, at det var kræft.

Jeg behøver nok ikke sige, jeg har været ude af mig selv af bekymring for min elskede gamle dreng <3 HELDIGVIS har jeg de sidste dage kunne se resultat af behandlingen og efter en snak med Alison i dag på tlf., blev vi enige om at fortsætte behandling 7 dage endnu, og så skal jeg komme ud til kontrol med ham.
Jeg er så glad og lettet <3
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt, at det går fremad med ham.
Jeg har virkelig tænkt meget på ham, søde Echo Becko..  <3
Ann Hillerslev.

Shamua

Godt det går bedre med ham. Håber det holder ved :)

Vh. Marianne

lussingen

Hvor er jeg glad for at høre at han har fået det bedre <3 Jeg krydser fingre for, at han fortsætter den gode udvikling :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie

Vi krydser fingre for at han snart er helt frisk igen :)

KariN

Hvor er det godt at det virker <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

Det var dejligt at høre, så har det bare at virke helt :)

mette11

Dejligt at han er i bedring - håber det fortsætter  ;)

Eliza

Han er bare en sej dreng der ikke lige er sådan at slå ud :) godt medicinen virker.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Han er en sej en ham Echo-Beco  <3 <3 <3

Det var simpelthen den bedste besked at få fra dig, at nu begyndte du at mærke at medicinen virkede, og at det blev bedre dag for dag :)

(Madmor mangler stadig at give dig det kys på snuden fra mig. Echo  :P :P)

CMS

Citat fra: Stephanie Dato 13. Oktober 2013, kl. 18:12
(Madmor mangler stadig at give dig det kys på snuden fra mig. Echo  :P :P)

Som sagt - du skal selv have æren. Echo glæder sig allerede til at hakke...øh...KYSSE dig på læben på torsdag ! :P
Mange hilsner Christina

Anne

åh puha, det er forfærdeligt at vente på sådan en dom. hvor er det godt at medicinen virker

CMS

Der sker ikke de store ting (hverken frem- eller tilbagegang mere). Jeg skal til Alison på fredag til kontrol, men jeg er relativt positiv :) Glæder mig til at høre, Alisons vurdering..
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Sådan Rigtig god nyhed at komme hjem til. Så har mine tanker ikke været forgæves

CMS

Bestemt ikke sødeste Christel <3
Vi var ved Alison i går. Vi begynder langsomt at trappe Echo ud af medicin fra på onsdag! :) Han er i fuld firspring for tiden - båtter rundt som en gal :D
Mange hilsner Christina