Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Influenza?

Startet af Sletho, 26. Oktober 2013, kl. 11:40

Sletho

Hej :)

Er lidt bekymret for min kære "fritte" (det hedder han) . Han har de sidste par dage nyst enorm meget og det lyder som om han har noget til at sidde i halsen . Jeg opdager i dag at han har en meget varm næse og varme ører. Han er tilmed meget træt og vil ikke rigtig lege. Er det forkølelse eller influenza og i så fald, hvad skal man gøre ved det ?

Tak på forhånd :)

Eliza

Jeg kan ikke helt lide at du skriver at det lyder som om der sidder noget i halsen på ham.. men hvis det bare er almindelig forkølelse/influenza så kan man ikke rigtig gøre så meget andet end sørge for han indtager mad og væske nok.

Men jeg ville måske lige tage en tur forbi dr. dyr nu du skriver det med halsen. En virus burde ikke var mere end et par dage før jeg ville tage forbi en dyrlæge alligevel, da det kan sætte sig på lungerne, hvilket kræver behandling.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sletho

Det er lidt svært at beskrive det med halsen. Det lyder lidt hårdt for ham, som om næsen er stoppet og somme tider lyder det som om han forsøger at hoste noget op, men ikke at der sidder noget fast hele tiden. Her til morgen er han ikke så træt, trisser rundt og kigger og snuser, men vil ikke lege. Og han spiser og drikker med velbehag :)