Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

insulinoma?

Startet af Jeniva, 11. Januar 2014, kl. 14:52

Jeniva

Hun fik desværre et rigtig slemt anfald natten til mandag og jeg var faktisk overbevist om at jeg ville miste hende.  :o
Jeg målte hende til 2,2 og hun var helt væk. Jeg fik smurt lidt honning på hendes slimhinder og gnuppede og holdt hende. og til sidst efter hvad der fødtes som 10 timer men som "kun" har været 1 time eller noget fik jeg gang i hende. Jeg sov sjovt nok ikke resten af natten da jeg ikke lavede andet end at tjekke at hun var i live..  :(

Mandag ringede jeg til Alison og hun er nu startet sin behandling med prednisolon. Hun virker gladere og friskere, men jeg tør ikke helt at tage "glæderne" på forskud og holder stadig meget øje med hende. Tjekke at hun  får spist og søger for bare lidt  ca. hver 4 time.

Eliza

Øv det er jeg ked af at høre, men det lyder som om du gør det bedste for hende nu.. håber medicinen vil virke, men kan godt forstå du holder lidt ekstra øje, som jo nok også er nødvendigt.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Jeniva

Jeg tror jeg fik et direkte angst anfald mandag da jeg skulle hente medecinen og handle ind. Det tog så lang tid på apoteket (pga dankorts terminal problemer) at jeg var ved at gå i totalt panik og angst for at hun skulle ligge død når jeg kom hjem.  :X

mette11

Øv altså - jeg håber for jer at medicinen vil virke godt