Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gabi`s tricks

Startet af rimif, 10. November 2011, kl. 18:12

rimif

Her er en video jeg har lavet af Gabi. bær over med ham vi har kun trænet rigtigt i 3 dage :) han er SÅÅÅ dygtig
Håber i vil se den :)

Gabi trick

Louise V

Fedt nok ;) jeg har kun lært hunden bang.. Hvordan tricker du ham til at ligge?

rimif

jeg har en guf i hånden og fører den rundt mod uret ligesom forbi næsen og over ryggen for at de drejer hovedet og lægger sig på siden, efter et par gange ku jeg bare dreje hånden rundt mod uret så lagde han sig.det er lidt svært at forklare :) 
min gamle kunne nemlig rulle rundt men Gabi er lidt bred over ryggen så han kom kun halvvejs og skulle "hjælpes" det sidste stykke så blev det til bang lige nu :)

Louise V

Fedt :) det bare fordi jeg trickde hunden mens han lå på side og så klikkede :) men skal da helt sikkert prøve med mine to totter :)

mette11


Shamua

Hehe, hvor er han kær og dygtig :D .. Dejlig sang du har i baggrunden, passer godt til :P


Vh. Marianne

Cille


SilverDragon

Fedt at se at du bruger klikker. Og man kan se at han bruger hjernen til at tænke over hvad han nu skal gøre for at få den næste guf.

Sølvsten

Åh hvor er han bare skøn og dygtig!

Dyrenørden

åh. han er dejlig! Og dygtig! Kunne være jeg skulle tage mig sammen og bruge den klikker jeg har købt lidt mere ;)

rimif

det er i hvert fald super hyggelgt og sjovt og så bruger de hovede lidt, Gabi bliver dejlig træt af at bruge hovedet, så efter 5 min så smutter han bare så gider han ikke mere og så lægger han sig hen på tæppet og "puster ud i en 10 min tid, så er vi klar til ballader igen.
jeg træner det også lidt med min pony. den synytes nu også det er sjovt den er ved at lære at spille fodbold. ud over det kan den løfte ben op, tage min kasket af og smide den på jorden og samle den op igen, den kan kysse og en lille smule smile.
idag har vi prøvet 2 nye ting Gabi og mig, men de skal vist lige trænes lidt mere, så skal i nok få det af se ;)

katja74

hvor er han GO og SKØØØN  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Cille91

jeg er helt vild med bang tricket :P og synes det er en god idé med klikkeren.
men min lille fis - er ikke den største slikmund. så måske ville klikkeren hjælpe :D

stor inspiration!!! - kan ikke vente med at komme igang :)
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)

lussingen

Hvor er han bare skøn <3 Jeg tror vist jeg skal igang med at klikkertræne lidt med mine.... Måske kan jeg lære Bølle-Barlow at danse Boogie-Woggie :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Sød video :D Men jeg mangler også en video med lillebror :P