Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Introducing Ego og Sikka!

Startet af lizzy171002, 4. April 2012, kl. 22:49

lizzy171002

http://youtu.be/dQtjMuHPFvs
Jeg hentede disse to i lørdags, for Calvin kunne virkelig ikke lide at være alene efter Freja's død.

Den ene er Ego, en kastreret han på 3år. Flink og venlig, kan finde på at nappe føder, og tigge godbidder.

Den anden er Sikka, en halvanden-åring tæve. Hun var i fuld løb da jeg hentede hende. *ryster på hovedet*
De var til dr.dyr her i tirsdags, hvor Sikka fik et implantat. Hun er en smule... mere hysterisk end jeg er vandt til.
Hos dr.dyr blev hun nødt til at komme i narkose for at få hendes implantat, for hun vil virkelig ikke finde sig i det ellers. 
Hun skreg og hang i dr.dyr's hånd ret kraftigt, og det var kun efter hendes nakke blev desinficeret med sprit!
Hun napper fødder, og vi fandt på uheldigvis ud af at hun også bider næser, da hun pludselig hang i min nieces.
Heldigvis fandt min niece humoren i en 'Fritte-Piercing' ret hurtigt.
Sikka er ellers ret flink det meste af tiden, og kan godt finde ud af at mysse og lege blidt.

Jeg ved ikke om hendes hys har noget med løb at gøre?

Nå, men de kommer begge overraskende godt ud af det med Calvin. Ingen kampe, eller noget som helst!

R.I.P. Freja

Dyrenørden

Hejsa
Tillykke med de 2 basser..
Ved ikke om løb kan have noget at gøre med det, men synes ofte tæver er lidt mere hys en hanner :)

Eliza

Tillykke med dem :)

Synes det lyder noget vildt der skulle narkose til  :o men hvilken dyrlæge bruger du? har aldrig fået nogle af mine dyr sprittet af inden implantat  :S tror faktisk også mine dyr ville blive noget sure over at få noget vådt og koldt i nakken  ;)

ved ikke om det kan være pga løb at hun er sådan, måske måske ikke.. hun kan vel også bare være en bestemt dame og måske mere utryg ved jer, for i er jo trods alt nye.

Hun kan så godt blive falsk drægtig nu når hun har fået implantatet i fuld løb.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lizzy171002

Jeg bruger Bo Andersen i CitySyd, Aalborg.

Ja, han sprittede heller ikke Calvin da han fik implantat. Tilgengæld fik Calvin så en lille infektion efterfølgende. Kan jo være derfor han valgte at gøre det den her gang. Bo virker somom han har styr på ildere, men han blev også helt paf over hvor voldsomt hun reagerede. Jeg var temmelig bekymret igennem hele sceansen, men Sikka har det fint nu.

Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på omkring falsk graviditet?

R.I.P. Freja

Anne

kan så sige god for Bo. De lægger ikke i narkose for ingenting derude, har selv lige fået tager røntgen på Lugh uden bedøvelse, så hun må virkelig være gået amok :o Fik implantat til My derude og det tog 2 sekunder og var meget rutineret og udramatisk, men dog uden sprit, som jeg nu er sikker på de fleste ildere ikke går amok over og som jo nok ikke skader.

Minority ferrets

Sikke en fin film :) hvor er de søde!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Tanja11

tillyke med dem, de ser dejlige ud og fin lille video ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke