Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Meeps ultralydsscanning (drægtighed) på film

Startet af Anne, 22. April 2012, kl. 23:31


Dark Crystal Ferret

Kæft hvor er det godt Anne. Ej jeg sidder med gåsehud over hele kroppen. Ej hvor var det bare stort og se IR. Tusind tak for den søde søde film. Super fedt du har lavet forklaringer imellem. Hvor er de bare søde.. Og de små hjerter der banker. ihhh altså hvor var det bare fint.. Nu må de altså gerne komme ud snart så vi kan se dem :dans:

Anne

Tak :D Jeg må også indrømme jeg selv har siddet og set den et par gange :lol: men det er nu også fordi jeg virkelig elsker det musikstykke (synes at "hyldest til livet" var meget passende til en ultralydsscanning!)

Barky

Det er en seriøst god video du har fået lavet.. Respekt!

Og at se de små.. Når man har selv har haft et kuld, så varmer det bare om hjertet.... Så meget... <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

the bird

ej hvor er det en dejlig lille "film", det er ikke hver dag man får chancen for at se ilder bebser i maven på denne måde :) tusind, tusind mange gange tak fordi du delte det med os, det er fantastisk at få lov til at se  <3 nu glæder man sig bare endnu mere til de små kommer til verden <3

Shamua

Jeg får også sådan et sæt igennem kroppen når jeg ser det lille hjerte banke der ud ad <3

Vh. Marianne

Anne

Hvor er det bare dejligt at I også synes det er sjovt at se dem :D

Lena og Peter

Mange tak for at dele det med os andre.... Synes det er en super video og rigtig spændende og interessant..  :)

mette11

Det er så vildt at man kan se hvad de er for nogen, når man tænker på hvor ufattelig små de faktisk er på nuværende tidspunkt. Og alligevel er den ene en grave-ilder!! Den må jeg sgu have!! Ik Anne??  :P :P :P

Eliza

Lige til at blive i godt humør af og varm om hjertet <3  ;) Super fedt og sejt for dine hvalpekøbere, der allerede måske nu har set deres kommende hvalp  :lol: de skal da helt klart have den lille film med ;)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Tak fordi du har lavet denne film, den er super interessant at se.  :)
Ann Hillerslev.

NemoToft

Hvor er det bare blevet en super smuk film du har fået klippet sammen  :) Den er virkelig god.
Selv ved mig gav det sommerfugle i maven  ;)

Dyrenørden

Super film! Fik sådan en dejlig fornemmelse inden i af at se den  <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor spændende!!! og sikke søde små hjertebankerer der ligger derinde :love:

Men jeg kom lige til at tænke på noget ved at se den film der! Ilderhvalpe er ikke tveæggede tvillinger som hvis der var to eller flere babyer i et menenske? Og hvis min formodning om at de ikke er tvillinger i en ilder bare fordi der er mere end en kan de så godt få "rigtige" tvillinger, måske endda enæggede tvillinger og ville man mon kunne se det på en scanning?
Ej hvor underligt at jeg aldrig har tænkt over det før...

Anne

Dolly: det er jeg glad for at høre, men du så selvfølgelig også hvor glad jeg var lige i det øjeblik :D Det må da smitte lidt!

Trine: tak :D

A_M_T: jo de er vel tvillinger ligesom tveæggede (eller flerlinger). tveæggede tvillinger er jo fordi moren har modnet 2 æg der er lagt ned, og i en ildertæve er det jo det samme, med at der er modnet flere æg end et. Men jeg vil da tro at dyr også kan få enæggede tvillinger, det er måske bare svært at se fordi de i forvejen kan ligne hinanden meget. Men aner ikke om man ville kunen se det på en scanning, ikke  på det her tidspunkt vil jeg tro, med mindre de ligefrem er siamesiske tvillinger (og sådan nogle vil jeg godt frabede mig!!)