Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Åhhhhh det så dejligt at blivet kløet på ryggen :)

Startet af rimif, 22. November 2012, kl. 22:22

rimif

Jeg tog lige lidt video af Gabi som er helt vild med at blive kløet på ryggen, han går sommetider næsten i trance mens tungen kører ud og ind i sådan en tragtform, det er svært at forklare men i kan se det selv i videoen, jeg syntes han ser sød ud.
Først lige nogle billeder jeg fandt på kameraet jeg syntes i ikke skulle snydes for :)
Kvaliteten er desværre ikke så god da de er taget lidt hurtigt, men jeg kan ikke lade være med at smile når jeg ser dem :)




Her er videoen:
http://www.facebook.com/photo.php?v=4765510693451




Venlig hilsen Karina

FerretParadise

 :lol: Sikke nogle morsomme billeder, tænk at man kan sove så dybt, men snuden på den måde, uden at vågne.  :lol:

Gabi er bare så super sød, en rigtig dejlig puttedreng, og sikke en tunge han har på den film.  <3

Lidt sjovt at se billeder og film af ham, når jeg lige er kommet hjemme fra dig.  :)
Ann Hillerslev.

Anne


Cille

Jamen han er da så lækker den dreng.
Det sådan Titania også kan finde på at ligge når man nusser hende, så det ligger til familien :) <3

Nanna

Haha nogle gode billeder!

Milo ligger på præcis samme måde med tungen når det er ekstra dejligt, så ja, det ligger helt klart til familien :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Kiddo

haha, elsker bare billedet med hanekammen, hvor ser han fantastisk nuttet ud...
dejlig video- hvor er han stooor og flot  :)
Fik sgu spyttet kaffe ud over min skærm af grin over de der næsebilleder der  :lol: :lol: :lol:
Your problem is you think your problem is your problem