Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kiaras små 3 uger

Startet af CMS, 12. Maj 2014, kl. 10:46

CMS

I lørdags blev de små 3 uger, men da vi holdt fødselsdag for Danny, blev der først taget billeder i går :)

Den lille bande vokser som ukrudt og udvikler sig nærmest dag for dag. Lillemand har alvor taget fart, og han har allerede overhalet den ene pige, og inden længe nupper han de sidste 3.
De bliver mere og mere mobile - de holder deres hoved rigtig pænt, de kan give mysser og begynder at ville sno sig/lege, når man killer dem. De padler rundt inde i reden og nogle gange, padler de efter mor, når hun går ud. Flere af dem er også begyndt at forlade reden for at gå på toilettet, så ja - der sker meget med dem.

Farverne driller lidt på billederne, men lyset kom og gik i går pga. skyer (og ja, jeg var ved at få spat :P )


Hele kuldet


Drengene


Pigerne


Dreng 1 - den lysteste af drengene


Dreng 2


Lillemand


Dreng 4 (Chubby)


Blå pige


Rød pige


Mørk pige


Pige 4
Mange hilsner Christina

Shamua

Mørk pige <3

De er bare rigtig fine :D

Vh. Marianne

Cille

Jamen det er jo over lækkerhed...hvis der noget der hedder sådan :)

Eliza

Godt man ikke mangler en pastel i flokken eller noget :) synes det er lidt hyggeligt at de er i så mange nuancer.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

De er bare de smukkeste hvalpe i hele verden! <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Hvor er de bare smukke Christina!

CMS

Tak alle sammen <3
Jeg synes jo, det er årets skønneste kuld uden sammenligning, men jeg vil da indrømme, der måske skal tages forbehold for, jeg måske ikke er helt upartisk og ukritisk i min udtalelse  :P

I mandags forsøgte vi (Christel, Danny og jeg) med lidt modermælkserstatning for første gang, men de var SÅ forspiste i mors skønne mælk, at de hellere ville putte og sove end at smage på varerne  :fnis: Lillemand og "Pige 4" var egentlig de eneste, der gad overveje, om det var noget værd.
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Jeg er virkelig forelsket I den der allesammen!!!

CMS

Mælk med hk. kød var en større succes - der er blevet smovset igennem, og nu er alle 8 mætte og trætte <3
Mange hilsner Christina