Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilder sælges - kærlig hjem søges til han ilder på 3 år

Startet af Sylvester valby, 4. August 2012, kl. 16:28

Sylvester valby

Jeg har fået barn for 3,5 mdr. siden og kan nu se, at det bliver meget svært at give min ilder den opmærksomhed, som jeg synes han skal have... Så jeg søger en person, som har tid og overskud til ham.
Lidt om ham...
Han er en standard, hedder Sylvester og blev 3 år d. 23. maj. Han er vant til at løbe frit i lejligheden på nær om natten og når jeg er på arbejde, hvor han sover i sit bur. Han er bakketrænet – i de fleste perioder 100 % renlig, men skal med jævne mellemrum lige genoptrænes til at huske hvor bakken står.. Han er social af væsen og er næsten altid i det rum i lejligheden hvor jeg er. Og han kan godt li´ at ligge og sove hos mig hvis jeg f.eks. ser tv. Han er biddetrænet, men han kan godt finde på at nappe for at få opmærksomhed eller i leg ligesom at han kan finde på at nappe gæster..
Han har aldrig fejlet noget og har fået helbredscheck og vaccination en gang om året. Det er tid for den næste vaccine.
Jeg har købt ham privat i Nøddebo. Han kom til verden i en ilderflok men har derefter kun været sammen med andre ildere i kortere perioder. Han er ikke vant til børn.
Bur m/tilbehør, transportkasse og legetøj medfølger. Pris 500 kr. svarende til næste vaccine. Men prisen er ikke det afgørende. Det vigtige er at finde et godt hjem til ham.

tlf. 27952193 eller på mail susanne.kaa@mail.dk

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html


HSS

hej...
ser Sylvester er en flot dreng... vi har mistet vores for et stk. tid siden og er parat til en ny....
bor selv på amager i en lejl. men gik ture med den gamle som vi også vil med den nye... vi har en skønno grønt område som min søn på 13. tullede rundt på med Sofus... ( vores gamle, som døde altså af alderdom så ilder har altid været en del af vores liv.... )
håber at høre fra dig....
Helga.

Sylvester valby

Hej Helga
Sylvester fik et nyt hjem i går. Held og lykke med at finde en ny ilder.
Kærlig hilsen Susanne