Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Fest tema - Forsiden i januar

Startet af Barky, 12. December 2011, kl. 15:51

Barky

Så er der en ny fotokonkurrence klar til jer folkens...  :dans:

Denne gang bliver det et festligt tema... Nemlig - Ilderparty, eller FerretFest eller et eller andet sjovt festagtigt a la Nytårs.
Om det er en ilder der er faldet i søvn blandt flaskerne. Eller har fået viklet sig ind i guirlander, eller pompom'er eller en DJ ilder...

Der er rimelig fri fortolkning bare så længe at det er FESTLIGT!, man må også gerne bruge et gammelt billed hvis man har lyst. Eneste krav er at det ikke har været vist på Ferretopia før.
Man skal selvfølgelig også eje ilderen (ilderne) på billedet, og selv være fotografen.

Jeg skal have billederne på mail adr: barkyferret@hotmail.com inden d. 26/12 kl 20.00
Og det skal enten være i målene 640 x 480 pixels, eller kunne resizes til de mål, eller også bliver jeg nødt til at beskære billederne så de passer i målene.
Naturligvis i "liggende" form. Så de ikke er taget på højkant.

Få gang i ilder festerne derude!!  :dans:  :dans:  :dans:  :dans:
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Yes maan! Har gemt et billede der passer præcist til det her i 1½ år! Yay! :P

Vh. Marianne

Barky

Hahahaha...!!! Det kunne du godt have sagt FØR jeg smed konkurrencen op... Nu må jeg se om jeg kan finde på et eller andet genialt... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Citat fra: Shamua Dato 12. December 2011, kl. 16:08
Yes maan! Har gemt et billede der passer præcist til det her i 1½ år! Yay! :P
:lol: Det glæder jeg mig til at se!

Måske jeg også skulle deltage. Det tror jeg aldrig at jeg har gjort (eller også har jeg bare glemt det). Jeg er en doven skid :P
Hvis jeg deltager i denne måned, så skal I alle forberede jer på at jeg vinder! Muahahaha!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne