Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

sårn et har jeg, det er kraftingt nok i stoffet, men mine kræ har fundet ud af at kradse så meget på sygningerne så det går fra hinanden og de kan smutte ud! :@

tzari

ødelægger eller åbner de den så?
Hvis de "bare" åbner den kan man vel modificere den lidt så den er låst bedre  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 28. December 2009, kl. 19:07
ødelægger eller åbner de den så?
Hvis de "bare" åbner den kan man vel modificere den lidt så den er låst bedre  :S
de kradser der hvor feks. det kraftige stof og nettet er syet sammmen. så kradser de tråden i stykker og smutter ud! altså det er ikke lynlåsen de kradser op!
Ellers er det et super fedt og smart bur/transportkasse, det er ret handyt og vejer inegenting når det er pakket sammen!

Sølvsten

Jeg har 2 af dem i brune farver. Mine dyr elsker at være i dem. De tror vist det er legetøj. Men jeg kan godt forestille mig at de ville kunne få lavet hul i nettet så her er de kun i dem under opsyn og når vi kører i bil.

Amazing Ferret

Hvis man mangler et udstillingsbur eller bare et lille bur så har Maxi Zoo indtil på lørdag tilbud på nogen til 299 kr
Størrelsen er 120x59x50
Jeg har selv lige købt et

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html?&no_cache=1

Shamua

Kirstens dyrebutik har i øjeblikket tilbud på nogle fornuftige burer, har selv lige købt hjørneburet:)
http://www.kirstensdyrebutik.dk/index.php?id=20&cid=102

Vh. Marianne

Malene

Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.

Tak Malene

KariN

Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.

Det er hele ugen det gælder :D Min mor kom nemlig slæbende med 6 poser til mig *G* og det er simpelthen så godt det kattegrus :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stubba

Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.


Hvorfor bor jeg ikke på sjælland :'( ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Bawa

Citat fra: Rofus Dato  3. Februar 2010, kl. 09:17
Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.
Hvorfor bor jeg ikke på sjælland :'( ..
Har i ingen Maxi Zoo? :o ..

Namilla

Nu er jeg ikke skide god til geografi, men der er flere maxi zoo's i Jylland... vi har en næsten i baghaven...
http://www.maxizoo.dk/maxizoobutikker.html

Shamua

Citat fra: Bawa Dato  3. Februar 2010, kl. 12:29
Citat fra: Rofus Dato  3. Februar 2010, kl. 09:17
Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.
Hvorfor bor jeg ikke på sjælland :'( ..
Har i ingen Maxi Zoo? :o ..
Har vi en maxi zoo  :lol:

Vh. Marianne

Bawa

Citat fra: Shamua Dato  3. Februar 2010, kl. 21:51
Citat fra: Bawa Dato  3. Februar 2010, kl. 12:29
Citat fra: Rofus Dato  3. Februar 2010, kl. 09:17
Citat fra: Malene Dato  2. Februar 2010, kl. 19:19
Jeg har lige været i Maxi Zoo, og de har 3 poser (15 liter) Vitakraft Magic Clean (perlegrus) til 99 kr. Normalpris 49,95 pr. pose.
Jeg ved ikke hvor lang tid det gælder, men jeg gætter på ugen ud.
Hvorfor bor jeg ikke på sjælland :'( ..
Har i ingen Maxi Zoo? :o ..
Har vi en maxi zoo  :lol:
Marianne for pokker!!! Vi har to :lol: ..
En lige hernede på Grenåvej - samme kryds som BARF butikken.
De er faktisk næsten naboer :P hahaha!