Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aller Petfood - Aktiv kat

Startet af Jeppe, 8. April 2013, kl. 21:42

Anne

Orijen og Applaws som begge er ok mærker kan købes via zooplus.de (den danske har det sikkert også, men den er dyrere).

Det er lidt en jungle med det foder, så det er godt du spørger :) Det er dejligt med folk der vil deres dyr bedste og aktivt undersøger om det de har fået at vide nu også ER ok. Opdrætteren er jo sikkert rigtig sød og har de bedste intentioner, men man går nemt galt i byen med foder, især fordi der er så mange der egentlig lyder fornuftige i beskrivelsen fordi de lover guld og grønne skove, men så alligevel indeholder en masse skidt.

mette11

Jeg hører så netop i min øresnegl at ZiwiPeak til kat ikke fåes i alle MaxiZoo - men hvis den nærmeste ikke har det, kan de måske skaffe det jo!

Men det er ret nemt at bestille foder over nettet - jeg har gjort det rigtig meget og jeg har også haft gjort det med barf nu, da jeg ikke synes det er super let at købe stort ind.

Jeppe

#17
Citat fra: mette11 Dato  9. April 2013, kl. 21:43
Jeg hører så netop i min øresnegl at ZiwiPeak til kat ikke fåes i alle MaxiZoo - men hvis den nærmeste ikke har det, kan de måske skaffe det jo!

Men det er ret nemt at bestille foder over nettet - jeg har gjort det rigtig meget og jeg har også haft gjort det med barf nu, da jeg ikke synes det er super let at købe stort ind.

Man kan kun få til hund over nettet ved maxizoo, men tror jeg køber gennem tyskland, da vi kun har 20 km til grænsen :)

Barky

Jeg har altid flere forskellige mærker i min egen foderblanding. Jovist det koster i indkøb, især de gode mærker. Men jeg synes nu alligevel at det går. Jeg køber som regel stort hjem og blander så foderet i en stor 15 kgs spand. Så mærker jeg ikke det ikke på pengene i dagligdagen, når jeg sparer sammen og køber på een gang.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Jeppe

Tak for alle jeres svar, dejligt at folk kan komme med deres erfaringer, og det er vel netop derfor et forum er til, for at dele hinandens erfaringer.
Ellers havde vi nye jo ingen steder at komme og få hjælp til de hårde beslutninger og læse og atter læse og blive klogere  ;)
- Vi køber lidt forskelligt som CMS skrev, og vi har aftalt med opdrætteren at vi kommer med noget fodder til når de begynder at spise fast fodder :)

kathmus

Jeg har fået af hvide jeg skal bruge eukanuba kitten kylling og lever er det godt nok eller hel hend i vejret   :)

mette11

CitatJeg har fået af hvide jeg skal bruge eukanuba kitten kylling og lever er det godt nok eller hel hend i vejret
Det er ikke det værste du kan give, men det er heller ikke det bedste.