Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hej fra Fredericia!

Startet af Turbotulle, 16. August 2014, kl. 19:16

Turbotulle

Hej, jeg vil lige præsentere mig selv, jeg er nemlig ny her  :dans:

Jeg hedder Maja og er 19 år.

Jeg har længe rigtig godt tænke mig at have ildere, men først vil jeg undersøge, hvad det kræver at have sådan en. jeg vil nemlig ikke risikere, at jeg lige pludselig står med et dyr, jeg ikke kan passe ordenligt på - det ville ikke være fair overfor dyret!  <3

Jeg har stort set ingen erfaring med ildere; eller jo, min søster havde en i nogle år da vi var børn, men da jeg boede på døgninstitution, var jeg sjældent hjemme ved den (og ved familien). Min søster er i øvrigt også medlem af dette forum, men jeg tror desværre ikke længere hun er så aktiv her, efter at hendes ilder, som hed Iris, døde.  :nej:

Jeg ved ikke helt hvad jeg ellers skal skrive lige nu, i starten er jeg nok mest med på en kigger, og hvis jeg engang får ildere, skal jeg nok også begynde at skrive lidt mere herinde  :D

Tak fordi jeg må være med  :)

Turbotulle

Nårh ja, og så må I altså lige bære lidt over med, at jeg nok kommer til at stille en helvedes masse spørgesmål her i starten - det er ikke for at være irreterende, det er bare fordi jeg gerne vil lære :)

PiaLyng

Hej og velkommen hid :D!

Du kan evt bruge søge funktionen herinde, ellers skal du være velkommen til at spørge løs :D.

Anne


Møghætte

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Line


Barky

Hejsa og velkommen til.

Du kan starte med at læse pasningsvejledningen på www.ilder.dk
Så kan du begynde at stille spørgsmål.
En anden god ide for at få noget mere praktisk erfaring med ildere er at besøge folk med ildere, vi er som regel super flinke til at stille op med personer i de forskellige områder af landet for at præsentere vores dyr og bare tale ilder ilder ilder ilder ilder! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Ferretale