Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

døve ildere hvem har og hvilken farve

Startet af tzari, 2. Juni 2009, kl. 20:34

Black Diamond

Citat fra: Anne Dato  3. Juni 2009, kl. 01:27
der er 5 grundfarver (nogle operer med flere, andre ser ikke sort som en farve) det er standard, albino, pastel, silver og sort.
Så er der aftegn, harlekin og panda, som du snakker om, er begge aftegn. Din ilder er altså silver harlekin.

Jamen Anne.. Undskyld for OT.. Men er Chokolade ikke en farve? :fnis:.Den er ny og den er fancy men det er silver og sort også jo!!!

Line


Anne

Citat fra: Black Diamond Dato 11. Juni 2009, kl. 22:18
Citat fra: Anne Dato  3. Juni 2009, kl. 01:27
der er 5 grundfarver (nogle operer med flere, andre ser ikke sort som en farve) det er standard, albino, pastel, silver og sort.
Så er der aftegn, harlekin og panda, som du snakker om, er begge aftegn. Din ilder er altså silver harlekin.

Jamen Anne.. Undskyld for OT.. Men er Chokolade ikke en farve? :fnis:.Den er ny og den er fancy men det er silver og sort også jo!!!

når der kommer flere chokolader så jo, men lige nu er de for m,ig andre farver. Det var sort også indtil de blev så udbredte. Jeg siger ikke chokolade ikke findes, men der er ikke nogen grund til at tænke på det som en farve, og med det tænker jeg også på udstillinger, før der er flere. Men jeg tror så de snart er etablerede så det er ikke mfordi jeger specielt afvisende.