Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

[Solgt] Smuk og skøn silverpige sælges

Startet af ida_lj, 19. Januar 2012, kl. 17:41

ida_lj

Jeg er rigtig ked af at skulle af med Maggie, men pga. psykiske problemer kan jeg ikke give hende den kærlighed og omsorg som hun fortjener.

Mylitta Crescent (Maggie) blev født d. 17 maj 2011, hos Amazing Ferret (Erika.) Mylitta er en rigtig smuk silverpige. Hun er bakketrænet og (delvis) bidetrænet. Med delvis bidetrænet betyder det at hun hverken bider min kæreste eller jeg, men godt kan finde på at nappe i fremmede mennesker. Hun er en utrolig sjov pige som elsker at lege, så det ville være super, hvis hun kunne bo et sted med legekammerater.
Da de billeder jeg har taget af hende, desværre lå på en telefon som er gået i stykker, har jeg ikke nogle nye billeder af hende, så jeg linker til en side hvor der er et billede af hende fra dengang hun boede hos Erika. Men hun er stadig rigtig smuk, og man er selvfølgelig velkommen til at komme og se på hende. Prisen er ikke så vigtig, det vigtige er at hun fået et godt hjem. Hun er ikke steriliseret, og dette skal derfor gøres indefor de næste par måneder.

Jeg sælger også hendes bur, som er et Ferplast Furet XL. Buret skal ikke nødvendigvis sælges med hende, men kan også sælges separat, når Maggie er solgt. Prisen for buret er 800 kr.

Her er linket, det er hende der hedder Mylitta: http://ferretopia.eu/index.php?topic=6029.0

Amazing Ferret

Jeg er virkelig ked af at du skal af med hende  :(

dejligste

Hvad har du tænkt hun skal koste??

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

ida_lj

Citat fra: dejligste Dato 19. Januar 2012, kl. 20:16
Hvad har du tænkt hun skal koste??
Måske omkring 600 kr.? Det vigtige er at hun får et godt hjem. Er du interesseret?

lussingen

Åh jeg kan huske Mylitta. Hende var jeg ret forelsket i, da jeg så billederne Erika havde lagt ud <3 Held og lykke med at få hende solgt til et godt og blivende hjem.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Citat fra: lussingen Dato 19. Januar 2012, kl. 20:25
Åh jeg kan huske Mylitta. Hende var jeg ret forelsket i, da jeg så billederne Erika havde lagt ud <3 Held og lykke med at få hende solgt til et godt og blivende hjem.

Hehe har du ikke set den besked jeg har sendt til dig på FB  :fnis:

rimif

nej hvor er hun fin, hvis jeg havde haft pengene  var hun købt, hun ligne min gabriel meget. håber du finder et godt hjem til hende :)

Amazing Ferret

Citat fra: rimif Dato 19. Januar 2012, kl. 20:53
nej hvor er hun fin, hvis jeg havde haft pengene  var hun købt, hun ligne min gabriel meget. håber du finder et godt hjem til hende :)

Jeg kan fortælle dig at hun rent faktisk er i familie med din Gabriel  :D Hun er barnebarn af Titania som er mor til Gabriel  :D

Amazing Ferret

Jeg vil lige tilføje at det ikke er tilladt at avle på hende og at der vil blive skrevet ny kontrakt med mig med ny køber  :D

lussingen

Citat fra: Amazing Ferret Dato 19. Januar 2012, kl. 20:26
Citat fra: lussingen Dato 19. Januar 2012, kl. 20:25
Åh jeg kan huske Mylitta. Hende var jeg ret forelsket i, da jeg så billederne Erika havde lagt ud <3 Held og lykke med at få hende solgt til et godt og blivende hjem.

Hehe har du ikke set den besked jeg har sendt til dig på FB  :fnis:

Jeg går straks ind og kigger :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Citat fra: lussingen Dato 20. Januar 2012, kl. 08:40
Citat fra: Amazing Ferret Dato 19. Januar 2012, kl. 20:26
Citat fra: lussingen Dato 19. Januar 2012, kl. 20:25
Åh jeg kan huske Mylitta. Hende var jeg ret forelsket i, da jeg så billederne Erika havde lagt ud <3 Held og lykke med at få hende solgt til et godt og blivende hjem.

Hehe har du ikke set den besked jeg har sendt til dig på FB  :fnis:

Jeg går straks ind og kigger :)

:fnis: :fnis: Jeg kan se at du er ved at sælge min Speedy :fnis: Han er åbenbart blevet silver :lol:
Jeg synes stadig Mylitta er smuk og dejlig <3 Jeg krydser alt for at hun finder det perfekte hjem.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

dejligste

Citat fra: ida_lj Dato 19. Januar 2012, kl. 20:23
Citat fra: dejligste Dato 19. Januar 2012, kl. 20:16
Hvad har du tænkt hun skal koste??
Måske omkring 600 kr.? Det vigtige er at hun får et godt hjem. Er du interesseret?

Det kunne jeg måske godt være, men hvad nu hvis hun ikke kan sammen med de 2 jeg har i forvejen?

Citat fra: rimif Dato 19. Januar 2012, kl. 20:53
nej hvor er hun fin, hvis jeg havde haft pengene  var hun købt, hun ligne min gabriel meget. håber du finder et godt hjem til hende :)

Jeg har ingen interesse i at begynde avl, så dette ville ikke være er problem hos mig.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Amazing Ferret

Jeg får Maggie hjem på søndag og hun er måske allerede afsat  :D

Dyrenørden

Citat fra: Amazing Ferret Dato 20. Januar 2012, kl. 17:49
Jeg får Maggie hjem på søndag og hun er måske allerede afsat  :D

Dejligt! :D

Amazing Ferret

Hun er nu på vej til sit nye hjem  :D Så tråden kan godt låses hvis det er