Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cilleborgs Kejser Milo 1 år!

Startet af Nanna, 19. Maj 2012, kl. 09:34

Nanna

I dag er det Milos fødselsdag, hurra hurra hurraaaaaaaa! :D Min elskede bamse fylder 1 år, og synes virkelig det var i går jeg hentede ham. Tiden går SÅ stærkt.

Det var en meget hård sammenførsel, da Balou aldrig var glad for nye ildere, og Milo tog mange mange slag. Men efter en uges tid eller to løste det hele sig, og de kunne acceptere hinanden. Inden Balou døde havde de stadig deres slåskampe, men det var slet ikke voldsomt, og Milo så det mere som leg.
Milo er ikke den mest intelligente ilder, men han er blid som dagen er lang. Han kunne aldrig finde på at nappe i tæer, ansigter eller under leg. Hans næse var meget skæv, men den har rettet sig lidt nu, dog ikke helt. Milo har en svaghed for lillat legetøj, især de lillae bolde i deres boldrum i buret. Der er både lyserøde, pink og lilla. Og hver dag jeg kommer hjem fra skole eller arbejde, så ligger ALLE de lillae bolde ud over mit stuegulv. Han er lige nu stadig i teenagealderen, og elsker at finde nye ting at smadre, men han eeelsker også at blive nusset, og slikker mig på hånden når det bliver ekstra dejligt.

Milo er min egen bløde, store bamse, som altid får mig til at smile bare han kigger på mig! Han er ikke til at stå for, og jeg elsker ham så højt!

Og også et kæmpe TILLYKKE til Milos søskende - Karisma, Nigel og Gabriel!

Lige et par billeder fra i går:










Keela og Louie har selvfølgelig festhatten på for at fejre Milo! (jeg gav dem den bare hurtigt på og tog den af igen, og de var ret ligeglade, så ingen dyr led overlast under billedtagningen ;) den var med i alle de sække jeg fik fra Jeanette, så den måtte lige afprøves)






Årh, det blev mange billeder og en lang fødselsdagstråd - men han fortjener det :D Tillykke min Milo!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna


dejligste


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Shamua

Tillykke med Milo og de andre i kuldet <3

Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katjap

Tillykke Milo din dejlige Bamse dreng :)

Amazing Ferret

Tillykke med ham og tillykke til resten af kuldet  :D

Tanja11

Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

mette11

Tillykke med ham. Håber i får en rigtig dejlig dag sammen  :)

rimif

Stort tillykke til Milo med fødselsdagen  :D :dans:

Zopad

Stort tillykke til ham  :D
Og de andres ser altså lidt søde ud med de hatte på  :-$
Apollo & Draco <3

Noller

Hjertelig tillykke med fødselsdagen :-)

Cille

Også et forsinket tillykke her, og elsker det billede hvor han sidder også spiser godbidder :)