Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Elmer 1 år

Startet af mette11, 22. Maj 2012, kl. 11:48

mette11

I dag bliver lille Elmer 1år.

Elmer var ganske lille da vi fik ham og ehhh det er han så stadig. Han er dog blevet større, men han er absolut ikke en ret stor dreng. Har tilmed fået kommentar om at han ville have været perfekt - hvis han havde været en pige - på en udstilling. Men nu går jeg ikke ind for kønsskifteoperationer til dyr, så han får lov til at være en dreng (i større eller mindre grad i hvert fald  :fnis:) Til gengæld er han sød og nem og det er jo vigtigere end hvor stor (eller lille) han er.
Elmer har dog en tendens til at ville nappe i madfar. Men det er ikke hårdt - og det er bare for at drille, for Elmer ved godt at han ikke må og han napper aldrig i mig, ud over når han leger farligt sofa-monster, men så er han også mere end farlig jo!!  :fnis: Elmer flyttede direkte ind til pigerne, hvilket jeg bestemt ikke havde forventet, da en vis lille dame har det med at være ret strid ved fremmede dyr. Men Elmer må have været tilstrækkelig uskyldig og sød, for Sigi accepterede ham lige med det samme  <3

Lille Elmer lige da han flyttede herhjem




Og Elmer nu - meget mere bamset, men stadig en lille dreng (det er så Sigi han ligger sammen med og hun er seriøst lille)

Barky

Stort tillykke med fødselsdagen Børge!! <3 Ups.. Elmer... <3 <3 <3

Jeg håber at du får en skønno dag med tøsepigerne! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


KariN

#3
Stort tillykke med din søde lille dreng :D

Han er simpelthen så sød og sjov, tænk at han allerede er et år  :o
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Stort tillykke med din lille søde bamse dreng  :) Tænk du ikke engang har kunne forstå hvorfor Sigi tog så godt imod ham  :nej: de små må jo holde sammen  ;) :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Tillykke med drengeversionen af Meep :D

Shamua

Stort tillykke til Elmer :)

Vh. Marianne

lussingen

Tillykke til søde Elmer <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Tanja11

Tillykke med ham :tillykke: savle savle, han er virklig flot :love:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

FerretParadise

Stort tillykke med ham.  :)
Ann Hillerslev.

Cille


mette11

Elmer takker. Han har fået lov til at lege vandleg i dag og fået en omgang fødselsdagstæsk af Sigi  :P :P :P

Lena og Peter


Nanna

Stort tillykke til smukke, feminine Elmer :D  :P Han er så dejlig og sød!!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Stort tillykke med den smukke smukke pastel Elmer!