Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tillykke med dagen Tykke:)

Startet af Tanja11, 1. Juni 2012, kl. 13:48

Tanja11

blev Tykke 6 år.

Tillykke med dagen Tykke og den flotte alder.
Der findes ikke en ilder der er sødere og artigere end dig, efter min mening ;)
du forstår med det samme når jeg siger nej, og du er god til at høre efter, hvilket er ret overraskende for en ilder at være :fnis:

man er virkelig begyndt at se på dig at du er ved at være gammel, men kun på udseendet ;) du leger stadig væk meget, specielt når Calcifer også er der :)
I er virkelig blevet Best Buddies og Calcifer kan slet ikke undvære dig, han leder desperat efter dig når du ikke lige er ude sammen med ham :lol:
jeg kan huske at da Futte døde blev du nærmest helt stille når du var ude og lege, men da Calcifer kom ind i familien blev du rigtig glad første dag, og jeg kan huske at du bare gik rundt og båttede hele tiden for dig selv.
det gjorde mig virkelig glad at du har fået det bedre efter tabet af Futte :)
Calcifer er allerede ved at være ligeså stor som dig, så håber at du kan holde ham ud når han bliver hyper og kaster sig over dig i leg.
håber ikke at han masser dig al for flad :fnis:

Dine tænder har jo været dårlige men du kom til dyrlægen og fik dem ordnet, så nu har du bare de fineste bisser  :fnis:
dog har du stadig lidt tandkødsbetændelse, men det er blevet meget bedre :)
desværre fik du konstateret Insulinoma samme dag vi ankom hos dyrlægen :( Dyrlægen sagde godt nok at der var en chance for at du kunne være heldig at du ikke vil blive nød til at blive medicineret hver dag.
jeg håber at du kommer til at leve i mange år endnu, du har jo en rekord du skal slå :P

og så en lille fødselsdags sang selvfølgelig:

I dag er det Tykke´s fødselsdag
Hurra Hurra Hurra
Hun sikkert sig en godbid får
som hun havde ønsket sig igår
med dejlig lakseolie og hip hurra


(bare rolig hun bliver ikke kvalt ;))



(billederne er taget med min mobil)

Tillykke min gamle basse
håber at du får en god dag selvom at du stadig bliver nød til at få din medicin ;)
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne



mette11

Tillykke med hende. Håber hun trods sygdom kan have det godt længe endnu  :)

Tanja11

mange tak allesammen
Citat fra: mette11 Dato  1. Juni 2012, kl. 18:44
Tillykke med hende. Håber hun trods sygdom kan have det godt længe endnu  :)
det håber jeg også og det ser også sådan ud, men man ved jo aldrig hvad der kan ske
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Miliah


Shamua


Vh. Marianne

Zopad

Tillykke med hende og hendes flotte alder :)
Og hvor er hun fin med sin sløjfe på  :fnis:
Apollo & Draco <3

Tanja11

Hehe ja synes også at hun så rigtig fin ud :lol:
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke