Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vinterhi/sløvhed

Startet af lille_jill, 13. Oktober 2008, kl. 21:31

lille_jill

Ja.. vinterhi er det nok ikke. Men er jeres kræ også begyndt at sove meget?
Jeg havde jo 3 ildere sidste år, og syntes at vi var meget længere henne i året, før at de begyndte at blive vintersløve. Kan godt være at det er mig, som husker forkert. Er bare lidt nervøs for, om det er Chucky den er gal med. Ville bare lige høre, men jeres også sover hele tiden?
Chucky er vågen i ca. 2 timer hver dag, bortset fra når vi er ude, så kan han godt holde lidt længere. Prøver at holde ham vågen, men så snart jeg vender mig om, så ligger han og snorker igen. Nu ligger han og er gået helt kold på mit skød :)

Cille

Flere af mine ser jeg faktisk ikke andet når jeg lige tager dem ud af buret.
Efter 15 min er de gået i seng igen og tager jeg dem så ud igen,går de direkte tilbage i buret.
Så du er ikke den eneste ;)

lille_jill

Det var godt :)
Det er godt nok kedeligt at have ilder om vinteren..

tzari

hehe jeg har en meget magelig ilder der ligger under dynen og flader ud hele tiden. Troede han var blevet syg da han også hostede men nææ han er bare vinter træt skal jo lade op til alle de dejlige tøser til foråret  :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Mine sover rigtig meget i øjeblikket.
De er måske vågen i 2 timer i døgnet

Ferretmania


Lige nu er der bestemt ikke noget der tyder på, at mine er på vej i  bjørnemode og gå i vinterhi  :o


Majbritt

Bella er bestemt gået i vinterhi. Dog er Eddie lidt mere op at køre, men han skal jo også først lige lære alle kroge og gemmesteder at kende. Så regner jeg da også med, at han går i sump sammen med Bella.

PiaLyng

Felix er i hvertfald blevet mere sløv. Endelig har han fået lov til at styrte rundt på værelset, for nu har vi ca styr på hvor han kan gemme sig.
Men den første ½ til 1 time er han aktiv, styrter rundt over alt og vælter alt. derefter kan man fx finde ham i en pose hvor han har valgt at sove :lol:
dog spreder han stadig mange gode grin, pga hans dumheddere :P


Anne

Mine er ikke rigtigt skiftet til vindermode endnu, men normalt plejer der at være en forskel

Julie

mine sover syygt meget i øjeblikket. deres bure står åbne, men de er kun aktive i ca 2 timer om dagen, alt i alt. resten af tiden sover de, eller ligger bare slapper af et sted i huset