Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Oversigt - BARF

Startet af Malene, 3. August 2009, kl. 22:10

Fuske

#15
frisk barf foder i flensborg med kilopriser på maks 37 kr.

http://www.frische-tiernahrung.de/seiten/barf.html
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

AnneME

der er os en barf forhandler i ikast, giver 17 kr for 250 g :)

Malene

DBC har fået nye godbidder: Kanin terninger. Jeg regnede med at det bare var tørret muskelkød, men det er hele kaniner (dog uden pels) der er kværnet og tørret :D
Så vidt jeg kunne forstå, er de også ved at udvikle produkter der egner sig bedre til katte, og hun snakkede om at de overvejede at sælge hele kaniner, men jeg ved ikke lige om det bliver til noget.
Jeg fik et par smagsprøver med hjem på frysetørret fuglelever (jeg glemte at spørge om hvilken slags fugl), som ikke er kommet i butikkerne endnu. Både dem og kanin terningerne synes mine drenge er rigtig gode :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

CitatKanin terninger.
Lyder lækkert...var det i Glostrup du købte dem?? Hvad kostede de?? Kunne være jeg skulle prøve det, hvis de ikke er for dyre, da mine normalt ikke gider kanin, men jeg synes de skal!!

Eliza

Du kan få kanin terninger i glostrup og mener de koster omkring 50kr for en lille pose. Mine gad så ikke spise dem, men fik en smagsprøve på tørrede rensdyr ribben som i hvert fald Snappi var rigtig glad for  :)
Kunne være så fedt hvis de fik kanin og indmad fra fugle  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

Ja, jeg købte dem i Glostrup. De koster 55 kr. for en pose på 250 g :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Tak for det... :)

Jeg har tidligere købt hakket kanin i Glostrup, men mine dumme dyr har ikke ville spise det (og de gad heller ikke spise den halve franske økologiske kanin jeg købte til dem i Irma  :@).

AnneME

Oksekød med ben og brusk er godt ikke?, synes jeg har læst det før. Men da jeg så de der knogler stykker og brusk, blev jeg lidt bekymret :)

dumme madmor -.-

KariN

De tørrede kanin godbidder er ret gode :D Jeg købte nogle før vi tog på ferie og mens jeg var væk havde mine dyr spist ret mange af de godbidder (fyyy julia;) ) Så de er vidst et stort his hos mine dyr (og de er ret kræsne)


Forresten så sælger Petfoods.dk Barf, både tørret og frossent :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Citat fra: AnneME Dato 31. August 2010, kl. 06:32
Oksekød med ben og brusk er godt ikke?, synes jeg har læst det før. Men da jeg så de der knogler stykker og brusk, blev jeg lidt bekymret :)

dumme madmor -.-

Men ikke oksekød for tid....og knoglerne skal også være så de kan spise dem

Barky

Citat fra: KariN Dato 31. August 2010, kl. 11:19
De tørrede kanin godbidder er ret gode :D Jeg købte nogle før vi tog på ferie og mens jeg var væk havde mine dyr spist ret mange af de godbidder (fyyy julia;) ) Så de er vidst et stort his hos mine dyr (og de er ret kræsne)


Forresten så sælger Petfoods.dk Barf, både tørret og frossent :)

Dine dyr var på ferie!! Så skal de forkæles hos Tante Julia..! Jeg skammer mig ikke! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Det skal du skam heller ikke smukke ;) Jeg ved at de har haft en super ferie hos dig :D og ja herhjemme får de også godbider ret ofte, så dens tore forskel er der jo egentlig ikke G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Jeg har lige været i DBC i Glostrup, hvor jeg har købt en hel kanin med pels og det hele :D
De får en masse hjem sent torsdag.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis


Malene

Jeg gav omkring 55 kr. for den og den vejer 750 g.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.