Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tæve i Løb

Startet af Black Diamond, 7. August 2009, kl. 19:50

englefugl

nå ok :) lugter de da virkelig, virkelig grimt? :D det er bare fordi at jeg synes min mickey har fået større testikler en han plejer. Men han er jo kun et halvt år, så det er vel for tidligt?

Stubba

Citat fra: englefugl Dato  2. December 2010, kl. 20:46
nå ok :) lugter de da virkelig, virkelig grimt? :D det er bare fordi at jeg synes min mickey har fået større testikler en han plejer. Men han er jo kun et halvt år, så det er vel for tidligt?

Han kan nemt være gået i brunst, når han er 6mdr :) ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

#17
Her er et billede af min Julian, da han var i brunst :) Læg mærke til de meget fremstående "boller" nede ved hale området :)



Det er ikke det bedste billede (Det var heller ikke lige meningen at de skulle med på billedet faktisk), men man kan se at de var ret fremtrædene i forhold til en han der ikke er i brunst :)

Og JA en ilder-dreng i brunst, lugter virkelig slemt *G* Nogle er selvfølgelig værre end andre mht. lugt..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  3. December 2010, kl. 08:25
Her er et billede af min Julian, da han var i brunst :) Læg mærke til de meget fremstående "boller" nede ved hale området :)



Det er ikke det bedste billede (Det var heller ikke lige meningen at de skulle med på billedet faktisk), men man kan se at de var ret fremtrædene i forhold til en han der ikke er i brunst :)

Og JA en ilder-dreng i brunst, lugter virkelig slemt *G* Nogle er selvfølgelig værre end andre mht. lugt..

Gud hvor ser han dejlig ud.

KariN

Sølvsten: Det er han bestemt :D Du må hilse på ham i morgen hvis du har lyst, for han er kun blevet dejligere med alderen og efter han blev kastreret ;) *G*

(Han er kun 1 år gammel på billedet, han er 3 år gammel nu)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  3. December 2010, kl. 09:23
Sølvsten: Det er han bestemt :D Du må hilse på ham i morgen hvis du har lyst, for han er kun blevet dejligere med alderen og efter han blev kastreret ;) *G*

(Han er kun 1 år gammel på billedet, han er 3 år gammel nu)

Det vil jeg meget gerne!!!!!!

KariN

Jamen du kommer bare over så :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Selina

ja min wesley gik i brunst da han var 7 måneder, shit han stank, og lugten var over alt!!! i hele lejligheden, og i alt mit tøj, min jakke stinker endda stadig, fordi den skal renses, og det var pengene ikke lige til. jeg var rigtig meget i tvivl, op til han gik i brunst, men tro mig du er ikke i tvivl når det endelig sker. PUUHA!! :D

Eliza

Det gør ikke så meget om de er i brunst et stykke tid, faktisk er det nok bedre de får lov at komme i "rigtig" brunst inden de bliver snittet. Så hvis det ikke er et problem for jer så haster det jo ikke. Men hvis i har andre ildere så kan det jo godt blive et problem med en brunstig han.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

englefugl

tak for billedet. :D ja så store nosser synes jeg ikke han har endnu, og han lugter slet ikke så meget hihi ;) men vi har to piger, så vi må lige holde øje. Men hvis tøserne ikke er i løb, så kan de vel ikke blive drægtige eller hvad? eller også voldtager han dem bare så? men han er ikke i brunst, det tror jeg ikke :)

KariN

^^

Så voldtager han dem bare, en brunstig han er/kan være ret ligeglad med om tæven har lyst eller ej :S

På billedet har Julian også været i brunst i et godt stykke tid, så det er derfor de var så store *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3