Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Chatten??

Startet af Black Diamond, 14. Oktober 2009, kl. 19:01

Black Diamond

Er jeg bare blevet helt blind eller har jeg overhørt et eller andet. Jeg kan bare slet ikke finde Chatten nu :'(

lille_jill

Malene arbejder på sagen :)

Black Diamond

Ok så det er ikke bare mig der er blind?  :fnis:

Malene

Nej, det er ikke dig der er blind. Det er bare mig der er doven :fnis: Men den kommer tilbage igen!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Så er den tilbage igen og nu kan man se hvor mange og hvem der er online :D
Den er blevet opdateret, så jeg håber ikke vi får samme problem med manglende beskeder. Ellers må jeg prøve en anden.

Men folk må gerne lige melde tilbage hvis der er problemer med den ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

hvis du sidder til kl 5 om morgenen og knokler med det her synes jeg ikke du er doven

Julie

#6
nice! ..men hvem fanden er "Anna^"? :lol: har du døbt chatten det?

Black Diamond

Hihi ja det tænkte jeg også  :fnis:
Men ellers er det virkelig blevet godt nu, så ros for det :dans:
Det er fedt man kan se hvem der er inde i chatten nu.  :dans:

Bawa

det er da boten anna :D :D :D :D :lol: :lol: :lol:

Black Diamond

Jamen jeg må indrømme jeg tænkte lidt over at jeg hed Anna^" Black Diamond og den under mig også hed Anna^" ..
Men du har da ret det er da boten anna..Eller måske Anna fra Anna og Lotte der lige ville kigge forbi  ;)

Malene

:lol: Bawa har helt ret. Det er Boten Anna :fnis: Syntes det var lidt for kedeligt at den bare hed "ChatBot" :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

det er lidt sødt :dans:
genialt tænkt malene <3

Julie

damn, jeg ved ikke hvad der sker for min, men nogle gange minimerer den vinduet mens jeg skriver.. det er pisse træls.. sker det for nogle af jer andre?

Julie

jeg tror jeg ved hvad det er nu.. det er når jeg får en besked på facebook..

ilderhjemmet

#14
øøøhhhh,jeg er altså lidt dum, men hvordan kommer jeg på chatten ????. det var det jeg sagde - lidt dum  :@, har fundet ud af det  :fnis:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet