Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Profil billede

Startet af Emmadyhr, 22. Oktober 2008, kl. 16:05

Emmadyhr

Hej! Jeg har et problem som jeg håber du/i kan hjælpe mig med..Jeg vil skifte mit billede min brugerprofil ,men lige meget hvordan jeg gør sætter den det gamle billede på selvom jeg har kommet et andet billede ind..På min brugerprofil altså der hvor man skifter til nyt billede der står det nye billede.Men det kommer ikke på ved mit navn når når jeg skriver i en tråd..Det er det det gamle billede der kommer på..
Ved ikke om jeg har forklaret det rigtigt..ved ikke helt hvordan ellers jeg skal skrive det..

Malene

Jeg forstod det skam godt :) Men det er godt nok sært.
Der er slet ikke uploadet et nyt billede til serveren, så jeg forstår slet ikke at du selv kan se det, når du går ind og ændrer din profil :o
Er billedet over 100x100 px? Kommer den med en fejl? Husker du at trykke "Change profile"?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Emmadyhr

Altså jeg kæmpede med den i et godt stykke tid i går uden held..Men få minutter efter jeg skrev det her i dag kom mit nye billede ind..Men jeg vil alligelel gøre opmærksom på det da andre måske også kan få det problem..

Malene

Okay, fint nok :D
Jeg håber det bare var nisser så, for jeg kan intet finde i mine fejllogs eller noget >:\
Men hvis der er andre der har problemer, så giv mig endelig lige et gok i nøden.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.