Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Angående konkurrencer

Startet af Amazing Ferret, 6. December 2009, kl. 22:42

Amazing Ferret

Denne tråd er ikke ment for at hænge nogle ud, men jeg har tænkt på hvorfor og hvordan det er tilladt at samme husstand kan deltage med 2 billeder i konkurrencen?

Er det ok fordi der er 2 profiler fra sammen husstand?

Jeg synes bare ikke det er helt fair overfor os andre  :P

cibatuchsi

nu ved jeg godt hvem der hentydes til. og ja herhjemme er vi to individer med hver vores profil. og hver vores billed i hver deres changer. men hvis flere føler det er unfair for begge vores profiler at deltage jamen så trækker jeg mig gerne fra konkurrencen samt fremtidige konkurrencer osv herinde. 
men det ville jeg syntes er unfair da vi deltager på lige fod med alle andre med hver vores profil.  ( så kunne man lige så godt sige at hver husstand kun må oprette en profil)

Pipvig

2 personer med hver deres mening skal vel have lov til at deltage med hver deres billede uanset hvor de bor så længe det ikke er billeder der ligner hinanden.

Malene

Jeg synes det er helt fair. Bare fordi man bor sammen, er man jo stadig to forskelle personer.
Hvis du nu flyttede sammen med en veninde der havde ildere, ville du så også synes det var unfair at I begge måtte deltage i konkurrencer?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......

Black Diamond


cibatuchsi

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
hvad er forskellen.???

Shamua

Ahh.. synes nu ikke det er unfair.. det vil jo være det samme som at sige at et par ikke må stille op hver for sig til hvem vil være millionær?!

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Glem jeg skrev det  :(

Jeg tror ikke i helt fatter hvad min pointe er - men det er også helt lige meget. Jeg har nu taget min beslutning angående konkurrencer herinde

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato  6. December 2009, kl. 23:02
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
hvad er forskellen.???

Min kæreste er også min bedste ven.. kan ikke se forskellen.

Vh. Marianne

Julie Stuhr

Citat fra: Shamua88 Dato  6. December 2009, kl. 23:03
Ahh.. synes nu ikke det er unfair.. det vil jo være det samme som at sige at et par ikke må stille op hver for sig til hvem vil være millionær?!
God sammenligning :D

Jeg synes også det er helt fair :)

holmer

Jeg har også lyst til at høre forskellen?
Vi får da også 2 stemme sedler når der er valg.  :P

Black Diamond

Men i så fald kunne jeg jo bede hele min familie om at sende billeder ind og så give præmien til mig, er det sådan det skal forståes..

Lena og Peter

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

cibatuchsi

altså vi har hver vores liv og skal ikk styres af hinandens profiler.  vil jeg deltage i noget fordi jeg feks har malet ildere på et gardin og manden oz vil deltage med en kage han har bagt så burde der da ikk blive problemer med vi deltager.
må indrømme jeg bedre kunne forstå det hvis du synet det var unfair hvis vi begge stemmer på den samme for at forhøje vores egne chancer. men ja vi har ikke en gang stemt ens, da vi som sagt har hver vores mening/liv