Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angående konkurrencer

Startet af Amazing Ferret, 6. December 2009, kl. 22:42

Amazing Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:07
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

Hvad fanden har det med sagen at gøre  :S

holmer

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:06
Men i så fald kunne jeg jo bede hele min familie om at sende billeder ind og så give præmien til mig, er det sådan det skal forståes..

Hvis de har deres egen profil herinde, så må de da gerne deltage. Nu er det sån at vi har hver vores profiler herhjemme, og vi er 2 personer med hver sine meninger. Så problemet er jo ikke så stort.

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:06
Men i så fald kunne jeg jo bede hele min familie om at sende billeder ind og så give præmien til mig, er det sådan det skal forståes..

vælger at undlade at svare dig her maria, for ja mit svar var vist ikk så pænt

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:07
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

Nu var det vist bare en sammenligning der kom ud.


AlisVolatPropiis

Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:07
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

Hvordan kan det være diskriminerende mod heteroseksuelle? Hvis det var en fyr man ikke var i forhold til var det sikkert præcis samme.....eller to piger der var kærester....det hun siger er bare at der er forskel på PAR og folk der bor sammen med egne dyr......Ikke at jeg gider gå ind i diskussionen om konkurrencer....men den beskyldning er da helt hen i vejret....

Lena og Peter

Vi vil give de fleste ret herinde.
Hvis man har en profil, er man velkommen til at deltage i diverse konkurencer.
:dans:

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 23:04
Glem jeg skrev det  :(

Jeg tror ikke i helt fatter hvad min pointe er - men det er også helt lige meget. Jeg har nu taget min beslutning angående konkurrencer herinde
Tror godt jeg ved hvad du mener. Man kan aftale at stemme på samme billed.. men tror ikke det er tilfældet hvis de begge har sendt et billed ind, for så vil de vel gerne have at deres eget billede vinder?  :-$

Vh. Marianne

Cille

Jeg er både for og imod...kan godt se poiten i begge meninger.
Nogen konkurrencer må man deltage hver for sig,men andre må man ikke,så ? er da sådan set fair nok.

Så er der forskel på om man bor som par(uanset køn) eller som venner(dvs det kan være pga økonomi,kollegier osv)

Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato  6. December 2009, kl. 23:12
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:07
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

Nu var det vist bare en sammenligning der kom ud.
Det var nu også ment med et lille smil på læben ( ved godt der er svært at se herinde )
Jeg mener bare at forskeller om man er to af samme køn der bor sammen eller en mand og dame ( par eller ej ), vel ikke kan have den store forskel.  :)

Amazing Ferret

 Nej min pointe er at folk har dobbelt chance for at vinde - skal det ikke være lige for alle eller er det hammerlige meget?


PiaLyng

Jeg synes ikke det Unfair :)
Ved Steffen har lavet den ting han har meldt til i konkurencen - og ved Daisy har lavet sin egen ting..

Jeg har ikke ondt i røven over at de så har "dobbelt chance" for at vinde en præmie..


Har hele din familie ildere :D?
Så JA! så synes jeg godt de måtte sende deres kreative ting ind :)..
Men hvis ikke - så synes jeg ikke..


cibatuchsi

ville vi gøre alt for at vinde ville vi deltage med et billed og så begge stemme på det og håbe at andre også gjorde det. nu deltager vi med hvert vores eget billed af en ting vi hver især har lavet, stemmer på hver vores billed, fra hver vores computer og profiler og forminsker faktisk vores egne chancer for at vinde....

PiaLyng

Erika - det er da lige for alle?
Steffen har en bruger og Daisy har en bruger = 2 brugere :).
De bor sammen, ja. Og deres ildere er en samlet flok.

Mig og Steffen har da også vores ildere sammen??
Men jeg har mine og han har hans :). -ved så ikke om det er sådan hos Daisy og steffen.

AlisVolatPropiis

#28
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:17
Citat fra: Cille Dato  6. December 2009, kl. 23:12
Citat fra: ilderbanden Dato  6. December 2009, kl. 23:07
Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 22:59
Hvis hun havde sine dyr og jeg havde mine så nej, men hvis man er et par, så synes jeg det er unfair......
Er dette ikke lidt diskriminerende over for heteroseksuelle?

Nu var det vist bare en sammenligning der kom ud.
Det var nu også ment med et lille smil på læben ( ved godt der er svært at se herinde )
Jeg mener bare at forskeller om man er to af samme køn der bor sammen eller en mand og dame ( par eller ej ), vel ikke kan have den store forskel.  :)

Når det er så irrelevant for emnet og det kommer som første kommentar må jeg ærligt indrømme jeg så det en del mere som argumentum ad hominen......men jeg er da glad for det bare var en sjov bemærkning :)

Shamua

jeg vil nu hellere sige at de har dobbelt så lille chance for at vinde, for hver person har jo kun en stemme, og stemmen har de jo uanset om de sender to billeder ind, men hvis de sender to billeder ind, så har de fordelt stemmerne på to billeder, istedet for at samle dem på et billede..

Hvis man så siger at de sender to billeder ind, men vælger at sætte stemmerne på samme billede, så er der jo chance for at alle andre, der skal stemme ikke synes at det billede de har stemt på er det pæneste, og vælger at stemme på det andet.. så er de to stemmer jo egentlig spildt.

Så i mit hoved giver det en mindre chance for at vinde hvis man sender to billeder in "pr. husstand"

*Håber ikke det var for forvirrende...

Vh. Marianne