Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angående konkurrencer

Startet af Amazing Ferret, 6. December 2009, kl. 22:42

Black Diamond

#30
Citat fra: PiaLyng Dato  6. December 2009, kl. 23:20
Mig og Steffen har da også vores ildere sammen??
Men jeg har mine og han har hans :). -ved så ikke om det er sådan hos Daisy og steffen.

Det var mere for at forstå reglerne. Jeg kender dem kun tilbage fra dengang der var en bruger der var ved at blive smidt ud fordi at flere af hendes famlilie var blevet bruger, ikke for at stemme men fordi de godt kunne lide ilder. Og så havde de stemt på hendes billede i en billedekonkurrence.

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato  6. December 2009, kl. 23:19
ville vi gøre alt for at vinde ville vi deltage med et billed og så begge stemme på det og håbe at andre også gjorde det. nu deltager vi med hvert vores eget billed af en ting vi hver især har lavet, stemmer på hver vores billed, fra hver vores computer og profiler og forminsker faktisk vores egne chancer for at vinde....

præcis!

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Shamua88 Dato  6. December 2009, kl. 23:23
jeg vil nu hellere sige at de har dobbelt så lille chance for at vinde, for hver person har jo kun en stemme, og stemmen har de jo uanset om de sender to billeder ind, men hvis de sender to billeder ind, så har de fordelt stemmerne på to billeder, istedet for at samle dem på et billede..

Hvis man så siger at de sender to billeder ind, men vælger at sætte stemmerne på samme billede, så er der jo chance for at alle andre, der skal stemme ikke synes at det billede de har stemt på er det pæneste, og vælger at stemme på det andet.. så er de to stemmer jo egentlig spildt.

Så i mit hoved giver det en mindre chance for at vinde hvis man sender to billeder in "pr. husstand"

*Håber ikke det var for forvirrende...
det er det jeg ville frem til i mit indlæg lidt længere oppe. ;)

Shamua

Citat fra: cibatuchsi Dato  6. December 2009, kl. 23:25
Citat fra: Shamua88 Dato  6. December 2009, kl. 23:23
jeg vil nu hellere sige at de har dobbelt så lille chance for at vinde, for hver person har jo kun en stemme, og stemmen har de jo uanset om de sender to billeder ind, men hvis de sender to billeder ind, så har de fordelt stemmerne på to billeder, istedet for at samle dem på et billede..

Hvis man så siger at de sender to billeder ind, men vælger at sætte stemmerne på samme billede, så er der jo chance for at alle andre, der skal stemme ikke synes at det billede de har stemt på er det pæneste, og vælger at stemme på det andet.. så er de to stemmer jo egentlig spildt.

Så i mit hoved giver det en mindre chance for at vinde hvis man sender to billeder in "pr. husstand"

*Håber ikke det var for forvirrende...
det er det jeg ville frem til i mit indlæg lidt længere oppe. ;)
Hehe.. vi skrev på samme tid ;)

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:24
Citat fra: PiaLyng Dato  6. December 2009, kl. 23:20
Mig og Steffen har da også vores ildere sammen??
Men jeg har mine og han har hans :). -ved så ikke om det er sådan hos Daisy og steffen.

Det var mere for at forstå reglerne. Jeg kender dem kun tilbage fra dengang der var en bruger der var ved at blive smidt ud fordi at flere af hendes famlilie var blevet bruger. Og så havde de stemt på hendes billede i en billedekonkurrence.
den er også undfair i og med at familien så kun var blevet medlemmer netop for at sørge for at en skulle vinde,  men vi stemmer ikk engang på hinandens ting. så kan bare slet ikk fatte det skal være undfair.

holmer

#35
Jeg stemmer da helt klart på mit eget billed..... Ville da være et fjols hvis jeg ikke gjorde.  :P

Black Diamond

Jeg har skrevet det forkert.. Det var ikke derfor de meldte sig ind. Jeg havde også flere i min familie der gerne ville være medlem. Men i den forbindelse sage jeg at det ikke var tilladt. Men at der er kommet nye regler er også fint nok. Jeg vil helst ikke blandes ind i det her udover det. vil bare gerne kende de regler der ligger for når man tilmelder billeder hvis man deltager. Har ikke stødt på den her regl syndes før syndes jeg.

Amazing Ferret

Hold da op hvor i flipper ud  :(

Jeg skrev slet ikke denne tråd for at hænge nogen ud, men jeg kan da se det er mig der får røvfulden....tak siger jeg bare  :(

FerretParadise

Hey venner, de her små konkurrencer er altså kun for sjovt, lavet for at glæde os brugere.
Kan vi ikke bare hygge os med dem, i stedet for at gå op i sådanne bagateller?
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 23:33
Hold da op hvor i flipper ud  :(

Jeg skrev slet ikke denne tråd for at hænge nogen ud, men jeg kan da se det er mig der får røvfulden....tak siger jeg bare  :(

Jeg flipper ikke ud på nogen måde, forsøger bare at forklarer hvad jeg synes... håbder på at du kan se at med 2 billeder er chancen mindre for at vinde..

Vh. Marianne

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2009, kl. 23:35
Hey venner, de her små konkurrencer er altså kun for sjovt, lavet for at glæde os brugere.
Kan vi ikke bare hygge os med dem, i stedet for at gå op i sådanne bagateller?
Ja og husk så at det snart er jul...
Tiden hvor vi skal være gode ved hinanden. <3

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  6. December 2009, kl. 23:35
Hey venner, de her små konkurrencer er altså kun for sjovt, lavet for at glæde os brugere.
Kan vi ikke bare hygge os med dem, i stedet for at gå op i sådanne bagateller?

synes jeg da var en ganske udmærket ide..

amazing: er altså ikke på nogen måde sur over du skriver sådan en tråd. det er jo bare en diskution!

Vh. Marianne

lille_jill

Jeg er ked af, at der for 2. gang ud af 3 er brok over mine konkurrencer :(
Hvis jeg skal være helt ærlig så forstår jeg ikke årsagen. Hvis man er utilfreds, så lad da være med at deltage? Først var der brok over snyd, så over dårlige præmier og nu er det noget 3. ..

Jeg ser par som 2 individer. Man er i stand til at tænke individuelt selvom man bor sammen - og gudskelov for det, for det ville godt nok være tosset, hvis man altid skulle være 110% identisk med sin partner.

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato  6. December 2009, kl. 23:39
Jeg er ked af, at der for 2. gang ud af 3 er brok over mine konkurrencer :(
Hvis jeg skal være helt ærlig så forstår jeg ikke årsagen. Hvis man er utilfreds, så lad da være med at deltage? Først var der brok over snyd, så over dårlige præmier og nu er det noget 3. ..

Jeg ser par som 2 individer. Man er i stand til at tænke individuelt selvom man bor sammen - og gudskelov for det, for det ville godt nok være tosset, hvis man altid skulle være 110% identisk med sin partner.

Synes overhovedet ikke dine præmier er dårlige.. vil helt vildt gerne vinde det der telt. :D

Og som du selv siger, hvis man synes det er for dårligt, kan man bare lade være med at deltage.

Ellers kunne man jo selv lave en eller anden fed konkurrence!

Vh. Marianne

Black Diamond

Syndes heller ikke der er nogen grund til at blive så personlig over så lidt. Erika skrev det ikke for at være efter nogen bestemt. Hvad hun også selv skriver i starten. Det kommer bag på mig det skal ende så personligt lige pludseligt..