Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angående konkurrencer

Startet af Amazing Ferret, 6. December 2009, kl. 22:42

Shamua

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:45
Syndes heller ikke der er nogen grund til at blive så personlig over så lidt. Erika skrev det ikke for at være efter nogen bestemt. Hvad hun også selv skriver i starten. Det kommer bag på mig det skal ende så personligt lige pludseligt..

kan altså ikke se nogen person angreb her. det er jo bare fordi der ikke er mange der er enige, så virker det hurtigt som person angreb. hvis vi havde siddet foran hinanden havde det nok ikke været så voldsomt som på skrift?

Vh. Marianne

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:45
Syndes heller ikke der er nogen grund til at blive så personlig over så lidt. Erika skrev det ikke for at være efter nogen bestemt. Hvad hun også selv skriver i starten. Det kommer bag på mig det skal ende så personligt lige pludseligt..
øhh tror godt alle kan regne ud hvem hun skrev om, og ville hun intet ha ud af det havde hun skrevet privat til malene, jill eller en af de andre og spurgt.

Black Diamond

Havde hun ville hænge nogen ud tror jeg hun havde skrevet jeres navn..

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato  6. December 2009, kl. 23:54
Havde hun ville hænge nogen ud tror jeg hun havde skrevet jeres navn..
måske, måske ikke

willum

Har få ting at sige til dette emne.
1: Hver tyv tror hver mand stjæler.
2: Hvis et par vælger at stemme på et bestemt billede, så er der da bedre måder at snyde på. Du kan jo også få venner til at stemme på dit eget billede - eller få nogen udefra eller digselv til at oprette flere profiler og så stemme. Så hvis man ikke må være et par og stemme så må man da heller ikke have venner herinde? Kan du se logikken endnu?
3: Erika, det er utroligt som du føler dig trådt på, du brokker dig konstant over konkurrencerne og tror alle vil snyde. Heri se hen på punkt nummer 1.

-willum

Amazing Ferret

Citat fra: willum Dato  6. December 2009, kl. 23:56
Har få ting at sige til dette emne.
1: Hver tyv tror hver mand stjæler.
2: Hvis et par vælger at stemme på et bestemt billede, så er der da bedre måder at snyde på. Du kan jo også få venner til at stemme på dit eget billede - eller få nogen udefra eller digselv til at oprette flere profiler og så stemme. Så hvis man ikke må være et par og stemme så må man da heller ikke have venner herinde? Kan du se logikken endnu?
3: Erika, det er utroligt som du føler dig trådt på, du brokker dig konstant over konkurrencerne og tror alle vil snyde. Heri se hen på punkt nummer 1.

-willum

Nå er det Jill dig har bedt dig om at melde dig ind og så skrive?

Jeg synes bare du skal blande dig helt uden om

PiaLyng

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 23:59
Citat fra: willum Dato  6. December 2009, kl. 23:56
Har få ting at sige til dette emne.
1: Hver tyv tror hver mand stjæler.
2: Hvis et par vælger at stemme på et bestemt billede, så er der da bedre måder at snyde på. Du kan jo også få venner til at stemme på dit eget billede - eller få nogen udefra eller digselv til at oprette flere profiler og så stemme. Så hvis man ikke må være et par og stemme så må man da heller ikke have venner herinde? Kan du se logikken endnu?
3: Erika, det er utroligt som du føler dig trådt på, du brokker dig konstant over konkurrencerne og tror alle vil snyde. Heri se hen på punkt nummer 1.

-willum

Nå er det Jill dig har bedt dig om at melde dig ind og så skrive?

Jeg synes bare du skal blande dig helt uden om

Undskyld.
Men burde DU ikke selv stoppe lidt nu?

Der er temlig mange som mener der Fair at personer fra samme hustand deltager med hver deres billed.
Der INGEN som "angriber" dig. Men siger dig imod..

De kommer med deres menning osv.
Og nu giver du Jill skylden for at få folk til at melde sig ind og "angribe" dig?

Amazing Ferret

Pia nu ved jeg til fældigvis hvem Willum er og det derfor jeg skriver som jeg gør og jeg gider sq ikke mere nu

Jill, vær så venlig at slette mit billed fra konkurrence og malene du må også godt slette det billed jeg har sendt ind til den anden konkurrence  :(

willum

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. December 2009, kl. 23:59
Nå er det Jill dig har bedt dig om at melde dig ind og så skrive?

Jeg synes bare du skal blande dig helt uden om
Nej det har hun ikke. Jeg har faktisk fulgt med i konkurrence foraet pga. jeg er interesseret i konkurrencerne og hvad folk finder på af billeder - og for at se om diverse billeder er manipuleret.

Og hør Erika, du ved jeg har min fulde ret til at give min egen mening, du skal ikke bestemme om jeg skal kommenterer eller ej. Det er for barnligt. Jeg føler mig meget provokeret over dig.

Black Diamond

Jeg er måløs over hvordan den her tråd har udviklet sig :S Var den ikke personlig så er den da nu....

PiaLyng

Citat fra: Black Diamond Dato  7. December 2009, kl. 00:07
Jeg er måløs over hvordan den her tråd har udviklet sig :S Var den ikke personlig så er den da nu....

godt set.

Malene

[besked=Malene]Så tager vi den lige med ro. Hvis det fortsætter på denne måde, bliver tråden lukket.
Jeg anbefaler at man synger en lille julesang, inden man skriver et indlæg.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Raiden

Citat fra: Malene Dato  7. December 2009, kl. 00:14
[besked=Malene]Så tager vi den lige med ro. Hvis det fortsætter på denne måde, bliver tråden lukket.
Jeg anbefaler at man synger en lille julesang, inden man skriver et indlæg.[/besked]


Tiiiil Julebaaaaal.. Til julebal i nisseland!

FerretParadise

Jeg må indrømme, at jeg bliver lidt trist af at læse denne tråd.
Dette er et gratis forum, vi betaler ikke noget for at være medlemmer her.
Der bliver lavet små konkurrencer med fine præmier, som vi kan deltage i helt gratis. Disse konkurrencer er for sjovt, noget som det er helt frivilligt at deltage i.
Sådanne konkurrencer plejer at skabe en god stemning, og lidt spænding herinde.
Og så læser jeg sådan en tråd som denne, jeg synes at vi skal finde noget taknemmelighed frem, og ikke være så utilfredse. Admin og moderatorer er her på helt frivilligt basis, uden løn, og så synes jeg ikke vi kan være sådan en tråd som denne bekendt.
Ann Hillerslev.

Namilla

Jøsses...
Om der så skulle komme en mere stemme på et billede...det kan jeg virkelig ikke se problemet i... ellers så skulle det også være forbudt at stemme på sine venners billeder...(ja jeg ved da godt det er anonymt, men alligevel ved vi jo allesammen når vores venner deltager)...
Det er jo ikke en million kroner der er på højkant, det er tværtimod privat sponsorerede præmier...Altså det er nok ikke den ene stemme, som et billede måske får mere, fordi man stemmer på sin kærestes/ægtefælles billede...
Og egentligt så forstår jeg ikke det med, at de så ikke skulle deltage begge to? Faktisk ville der da være større chance for, at fx Daisys billede skulle vinde, hvis Steffen ikke deltog, for så ville han jo stemme på hendes...når han selv deltager, så stemmer han nok på sit eget billede, og så går det lige op... dem der reelt set afgør en afstemning, det er alle dem der IKKE deltager i konkurrencen...for alle der deltager stemmer på deres eget billede ikke? Se det på den måde, at hvis der ikke var nogen der stemte, som ikke selv deltog, så ville det bare stå lige, for så ville alle få 1 stemme, nemlig deres egen...
Det ville være mere unfair at rekrutere venner og familie til at melde sig ind, for at stemme...men nu forstår jeg det sådan, at det ikke er det, kritikken går på...
Men nu kan jeg slet ikke forstå, at man går så meget op i det? Det er jo bare sjov og ballade, og skal være hyggeligt...igen, det er ikke en million kroner der er på højkant vel... Så er der vel heller ingen grund til at gå så meget op i det...