Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Feedback på konkurrencer

Startet af lille_jill, 21. December 2009, kl. 00:47

lille_jill

Kunne godt tænke mig at få noget feedback på de konkurrencer jeg har lavet. For dem med dårlig hukommelse, så drejer det sig om videokonkurrencen + adventskonkurrencerne:
Hvad syntes i var godt/skidt?
Forslag til forbedringer
Var konkurrencerne for svære/nemme?
Var præmierne OK?
Andet?

I behøves ikke at følge den overstående model, det er bare nogen af de mange ting jeg godt kunne tænke mig at vide.
I må gerne lige skrive om i var deltagere eller tilskuere, men det er ikke et krav.

Bawa

Jeg synes dine konkurrencer har været rigtig fine :)
De har bragt den kreative side frem i folk. Og resultaterne har været super gode.
Den eneste konkurrence jeg ikke brød mig om var den med flest inlæg. Eller .. Det var en fin nok idé,
men tror der skulle have været flere regler omkring det, så så mange emner ikke blev fyldt med ligegyldig snak.
(Selvom det var hyggeligt nok at læse folks underlige små samtaler, hehe)

Jeg deltog kun i den første adventskonkurrence. (Billede konkurrencen) ..
Og det er kun fordi jeg er doven og ikke er spor kreativ overhovedet! :-$
Præmierne har været rigtig gode. Intet at brokke sig over der.

Anne

Jeg har skrevet om det i julekonkurrene tråden men jeg synes det har været rigtigt fedt. Fine præmier og sjove påfund.
Jeg syens også indægskonkurrenen var sjov, men lov du aldrig gør det igen :lol:



Shamua

er meget enig med anne... og så synes sværhedsgraden var fin.. det var ikke nemt.. men gode præmier skal ikke være nemme at få..

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg er ret enig med de andre.
Jeg er egentlig ret positivt overrasket over dette forum, nu har jeg jo ikke været herinde ret længe, men her er en god tone, og disse konkurrencer skaber en god stemning.
Jeg synes præmierne er flotte, det er ikke på mange fora at man vinder noget.
Konkurrencen med de fleste indlæg synes jeg var dum, for den skabte en fandens masse indlæg som jeg overhovedet ikke gad læse, og flere ellers seriøse tråde druknede i spam.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jeg syndes det har været nogle rigtig sjove og godt fundet på konkurrencer. Som Bawa siger, det bragte de bedste og sjoveste kreative ting op på  i folk.
Og præmierne var virkelig fede. Snyyyyd at jeg ikke vandt nogle af dem..

AlisVolatPropiis

Jeg synes det har været nogle rigtigt sjove konkurrencer og fristende præmier -jeg ville selv have deltaget men kunne ikke lige finde overskuddet...jeg er enig med de andre i at konkurrencen om flest indlæg måske var lidt over the top med indlæg..men de andre var rigtigt godt fundet på og især den sidste syntes jeg var genial :)

Skide godt gået Jill :D

cibatuchsi

syntes du har ramt plet med konkurrencerne jill....

lille_jill

Jeg takker for rosen, det varmer i en tid hvor jeg kun har kunnet fokusere på det negative ved alt det her. Syntes at der har været en helvedes masse negetiv kritik af konkurrencerne og jeg har derfor været fristet til bare at boycutte det hele en gang for alle.

Tak til alle der gad at deltage :) håber at i er friske på en ny omgang igen en gang (når jeg finder på noget)

Lena og Peter

Vi kan også kun tilslutte os det der allerede er skrevet...
Super konkurrencer
Super præmier

Og så tror jeg bare du skal glemme de negative kommentare, og fokucerer på hvor mange du har glædet med dine sjove konkurrencer

Og du må ikke stoppe nu... Vi er lige begyndt at deltage, og vi vil gerne prøve at vinde over Anne... :lol:

Shamua

og vi vil gerne prøve at vinde over Anne... :lol:
[/quote]

Eeeh.. Ja!  :D

Vh. Marianne

Anne