Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ang Chatten

Startet af Emmadyhr, 9. November 2008, kl. 14:05

Emmadyhr

Hej...Jeg tænkte bare på om ikke det var muligt at lave sådan at man kunne se hvem der sad i chatten..så man kunne se om der var nogen på?? Det ville være rat syndes jeg

Malene

Idéen er god nok og det burde være muligt, men jeg kunne ikke få det til at virke sidst jeg prøvede :@
Men så må jeg jo bare lige prøve engang igen :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Peewit

Jeg tænkte lidt på om der overhovedet er nogen der bruger chatten? *-) Eller måske er det bare mig der har logget på når der ikke er nogen..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

tzari

nej vi fik aldrig en officiel chat dag op og køre.:( Men måske vi skulle prøve igen. HVORNÅR vil folk have en chat dag/tid  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Peewit

Bare ikke mandag så er jeg glad.. :D Synes det kunne være super hyggeligt.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Malene

Den bliver faktisk "brugt". Folk logger bare på på forskellige tidspunkter :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Kunne det ikke være søndag aften? (eller tirsdag)?... men søndag sidder folk jo alligevel ofte hjemme...

Peewit

Søndag synes jeg også lyder som en meget fornuftig dag. :ja:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Namilla

Søndag sidder jeg i hvert fald som regel ved computeren alligevel...(fordi det er kærestens faste spille-dag)