Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

mand et chok jeg fik mig der:)

Startet af Emmadyhr, 9. November 2008, kl. 15:22

Emmadyhr

Nu ved jeg jo ikke om når i skriver guldkorn at det også kan betyde de små sjove ting der sker i en normal dag med ens ilder..
Men ellers må i flytte den her

Jeg sidder her for et øjeblik siden og skriver på min computer.. Pludselig er den en ilder der skriger helt vildt , Jeg kan høre at det er Mir.. Jeg løber huset rundt og finder ham i en katte hule. Jeg tager ham op og nusser ham og han er helt slap
Men så fandt jeg ud af han lå og skreg i søvne..så jeg tog ham op og nussede ham og så faldt han til ro igen.. nåå hvor nusert!! han var bare så bange. :lol:
Det er tit man kommer ud for de snakker i søvne eller snorker eller sådan noget..men jeg var da helt sikker på Mir var døden nær her..De er altså hærlige de små..
Min Olvier snorker også meget når han sover eller også springer han  helt vildt ud at sengen og kigger sig vildt omkring og så sukker han og går ind i seng igen.. Jeg plejer at tage ham op og berolige ham lidt og så ligger jeg ham ind igen og sove
Gør jeres ikke også det??

Julie

Det har jeg også oplevet, dét med at et af kræene lige pludselig skriger. Jeg troede virkelig også Fritz var kommet noget til, fordi han skreg så højt. Da jeg så fandt ham var han også helt slap og der gik lidt panik i mig. Jeg rusker lidt i ham, og så åbner han bare øjnene og gaber, kigger lidt rundt og lægger sig til at sove igen.
For et par uger siden hvor jeg ville tage Zeph op af sin hængekøje skreg han, og blev ved med det, da jeg løftede ham. Han var også fuldstændig slap og sov. Da han så efter nogle sekunder vågnede, kiggede han bare rundt.
Men begge mine snorker også rigtig meget når de sover. Og nogle gange piver de og spjætter med benene.