Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hjælp om løs bruge toilet bakken!

Startet af Rasmus, 24. Januar 2010, kl. 21:58

Rasmus

Jeg har prøve kæmpe mig at få min han ilder (Zippo) at bruge en toilet bakker.

Jeg bor i to værelse på lejlighed og han har fået to toilet bakker i hver rum. Men det er lykkes mig aldrig at han bruge toilet bakker. Har prøve mange gang tage ham mens han lave lort eller tisse i bakker. Sommertider tisse han på en ny sted gulv i lejlighed. :S

Håber at Jer har en god forslag mig:) 


Idamusen

desværre er vi mange der har problemer med ildere der ikke bruger bakken, mine bruger den nogen gange,. men hvad jeg har hært er prøv at have en i hvert rum evt. og prøv at tage noget af hans afføring og lig i bakken så han kan lugte det der.

Barky

Hvor gammel er din ilder?
Og er han neutraliseret.

En ung viril hanilder kan godt have lidt svært ved at forstå ideen med bakker, når alt hvad han tænker på er at score lækre ilderdamer.
En han i brust vil markere sit teratorie, ved at tisse rundt omkring hvor han er, og dermed efterlade et signal til eventuelle tæver der kommer forbi, om at der bor en stor lækker hanilder i området.

Hvis det ikke er tilfældet at han er en ung viril han, så kan du evt bruge søge funktionen herinde og finde nogen andre tråde med folk som har spurgt til bakketræning. For der er helt sikkert en del, og dermed også en del ideer og råd du kan bruge. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia