Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nogen der ejer...

Startet af lille_jill, 12. November 2008, kl. 23:18

lille_jill

..en samsung D900 ?
Min mobil er nemlig gået i stykker, så kan ikke se skærmen. Jeg har derved også mistet næsten alle numre. Men den kan godt tændes, så hvis nogen nu havde den samme model, så vil jeg muligvis i blinde kunne indtaste de genveje der skal til, for at kopiere numrerne over på sim-kortet..

Håber at nogen kan hjælpe :)

Katrine

Hvis numrene ligger på din samsung D900, hjælper det jo ikke noget at du låner en anden samsung D900, for numrene ligger jo kun på din., hvis jeg har forstået dig ret...
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Det er skærmen der ikke virker på jills telefon. Hvis man sidder med en anden telefon amngen til kan man jo navigere rundt og på de måde finde det man skal bruge....
F.eks. sende numrene til en selv som visitkort eller gemme dem på sim kortet. Har desværre ikke en så jeg kan hjælpe Jill.

Katrine

Nårhh nu forstår jeg, men ligger det ikke bare i hånden? :)
Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill

Jo, meget fra min gamle mobil ligger i hånden. Men det er ikke lige hver dag at man kopiere sine numre over på sim-kortet, så lige det aner jeg ikke hvordan man gør uden at kunne se skærmen.

Anne: tak, for at tilbyde din hjælp ellers :)

Katrine

Ja, okay, det kan jeg godt se..
Har desværre kun den forgående model...
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

Måske kan du tage ne di en telefonbutik og spøge om de ikke vil være søde at hjælpe dig. Eller måske kan du finde manual på nettet med genveje.

lille_jill

Uh... det var faktisk en god idé med at gå ned til en forhandler. Vil jeg prøve på mandag. Tak :)