Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Adr altså!!! ..og mega pinligt..

Startet af lille_jill, 1. December 2008, kl. 17:53

lille_jill

På vej hjem i toget i går fra Helles træf havde jeg fået vinduesplads. Derfor var chucky + transportkasse nød til at stå på bordet mellem 4 sæder.
Han ligger så og sover, men da vi er ca. halvvejs på strækningen, hører jeg lyden af prutten blandet med en god omgang diaré. Siger lavt: "ej, Chucky dit klamme dyr" og tager mig ikke videre af situationen. Det er først da manden foran mig siger: " dit dyr har altså skidt på mig" at jeg forstår. Chucky skulle åbenbart skide meget meget akut, så han havde sat røven op mod det bagerste hjørne af kassen og skidt ud gennem hullerne i kassen. Der var så fløjet bæ op af mandens bukser, skjorte og det sæde han sad på.

Jeg fik meget hurtigt sagt undskyld en masse gange og hentet papir. Manden sagde heldigvis ikke mere til det  :oops:

Amazing Ferret


Julie

PWAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Velsh82



Katrine

Pinligt, men pænt grinern alligevel  :lol: :lol: :lol:
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

:lol: :lol: :lol: Jeg sidder og bogstaveligt talt græder af grin. Stakkels mand, men fuck hvor skægt! :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.