Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Wildcat Barf tørfoder

Startet af AlisVolatPropiis, 5. Juli 2010, kl. 18:48

AlisVolatPropiis

.....ja mine stakkels kræ bliver ført gennem lidt af hvert for tiden...men nu har jeg IGEN fundet et nyt foder jeg synes virker bedre end det forrige.... :lol:

http://petfoods.dk/?filenavn=varer.php4&traeid=1130

"Etosha" udgaven er klart den med mindst vegetabilsk i...og med højest fedtprocent. Jeg har dog bestilt sampakken med en pose af dem alle...og så en ekstra Etosha....så kan jeg blande eller variere og være nogenlunde sikker på de får fedt nok...evt. supplere med lidt olie...(og deres sædvanlige mus, daggamle kylling, æg osv.)

Jeg har bestilt idag....og håber det kommer snart så jeg kan se hvordan dyrene tager imod det  :dans:

Soelberg`s SUN ferret


Petfoods plejer at være hurtige til at sende

mette11

Albert håber også det snart kommer, så han kan få en smagsprøve  :dans:

Jeg synes også det foder lyder rigtigt godt... :)

AlisVolatPropiis

Ja petfoods er fantastiske... :D jeg bruger dem selv altid...men ligenu er om en time for sent *G* jeg vil meget meget meget gerne se om de kan lide det foder :P

Albert skal nok få sig en lille madpakke :D alt for Albert :D

Anne

Det lyder da helt ok, men når nu det er barf foder så kan jeg ikke se hvad der skal oregano og tranebær i for? Jeg tænker at så er ziwipeak da bedre er det ikke? der er godt nok også persille i, men ikke ret meget.

AlisVolatPropiis

Ziwi er bedre ja men også meget dyrere og det her er stadig bedre end så meget andet  :)

Anne

Jae det er da heller ikke fordi det ser dårligt ud, jeg synes bare der er unødvendigt meget fyld af et barf foder.

AnneME

er det så 2kg de poser der?  :fnis: :lol:

Peewit

Hvis jeg ser rigtigt så er det 1,5kg poser. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

AnneME

okay :)

bare mig så, er det noget mad som kan anbefaldes?  :dans:

mette11

Jeg synes det er et godt foder...ZiwiPeak er efter mine mening bedre, men det her er afgjort blandt de bedste jeg længe har set... :dans: Jeg har købt det nu og Albert vil godt spise det (dog smager ZiwiPeak bedre så det spiser han først, men det kan bruges siger han).

AlisVolatPropiis

Mine spiser det også gladeligt... :) og ziwi er bedre, men procenterne og fyldstofferne er mindre i dette end andet jeg har set.....ud over ziwi som altså er for dyrt....er det her nu også...men ja...

AnneME


AlisVolatPropiis

Jeg gik fra applaws fordi jeg fandt det her bedre :)

AnneME

okay :) skal nok lige prøve det så, og det skal bare blandes med nogety af det gamle over noget tid ikke?