Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sammeføring..

Startet af Dark Crystal, 7. Juli 2010, kl. 12:01

Dark Crystal

Vi vil sammeføre Fnug med Emma . De er meningen de to skal gå sammen. Og lige nu kan jeg se at Emma og hvalpene er meget glade for shiva. Men jeg ved ikke hvornår jeg kan sætte Fnug sammen med Emma. Jeg kan udemærket finde ud af selve sammeføringen. Og tror jeg sætter Shiva ind i den gruppe sammen med Angel også.
Emma er meget over sine hvalpe stadig. Ikke at hun gider være sammen med dem mere end et par timer om dagen. Men hun er en ørnemor, og har altid været det.
Vi sidder og tænker på hvornår man kan sammenføre en ilder mor med en anden ilder?? Hvor gamle tror i hvalpene skal være før Emse kommer ned på normalt plan igen over for andre voksne ildere??

Og hvornår kan jeg sammenføre Fnug med hende??

Noget helt andet er at Emse har ændret sig utroligt meget under alt det her. Hun er begyndt at skide ved siden af, og hun vil ikke bruge bakke. Hun er efter stort set alle andre end hendes egne hvalpe. Hun vil ikke være i bur overhovdet. Hun bider trammer lige med det samme hun kommer derind. Hun har udviklet en ny adfærdi som kommer bag på mig. Kan det være fordi hun har hvalpe. Og forsvinder det igen.

Starshineferrets

Om jag satt i bur skulle jag också bita i galler ... konstant :D

Honor som har valpar brukar ofta ändra beteende väldigt mycket, och det får man ta i beaktande när man tar en kull. Mina honor har enbart kunnat sättas samman med hanar som är i brunst när de har valpar... och då först när valparna varit omkring 7-8 veckors ålder. Andra illrar skall bara dö, och det är först efter valparna flyttat som jag har kunnat sammanföra dem igen med andra illrar. Så ja ... antingen testar man och ser hur det går,och är beredd på att det inte går bra, eller så har man tålamod och väntar på att valparna har flyttat och honan lugnat ner sig.