Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kig på en Ilder?

Startet af Achilles, 10. Juli 2010, kl. 21:49

Achilles

Hej der ude.

Jeg er helt ny i dette forum.

Jeg tænker på at få et kæledyr og i den forbindelse vil jeg gerne besøge et sted der har en Ilder.
Hos en avler eller privat, ved ikke helt hvor man tager hen hvis man gerne vil det hehe.

Jeg boer i KBH, så det er klart mest praktisk at kunne besøge et sted i dette område  :)

Er der nogen der kan hjælpe eller guide mig på vej?

På forhånd tak

Achilles!

lille_jill

du er velkommen her i Hvidovre. Jeg har 1 kræ :)

FerretParadise

#2
Du må også godt komme her, jeg har 4 ildere lige nu, og om to uger har jeg 6 stk.
Jeg er også opdrætter.
Ann Hillerslev.

Achilles

Fantastisk, jeg boer selv i Rødovre. :D


@ FerretParadise

Hvor er her hen af? :)

FerretParadise

Jeg bor i Københavns sydhavn.
Ann Hillerslev.

Achilles

I boer begge tæt på, så kunne godt besøge begge også  :dans:

Hvordan gøre vi rent praktisk dette så?

FerretParadise

Hvis du vil hjem til mig, så kan du enten komme inden onsdag d. 14 juli, da jeg ska i sommerhus.
Eller d. 22-23 juli.

Hvis du er interesseret i det, kan du sende mig en pm, så du kan få min adresse og vi kan aftale nærmere hvilken dag og tid.
Ann Hillerslev.

Achilles

Jeg kan sagtens før onsdag.
Så er der bare hva tid er mest praktisk :)

FerretParadise

Jeg har sendt dig en pm. ;)
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg er også fra Rødovre af, jeg har tre stk. så hvis du vil besøge mere end en så er du også velkommen her :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Achilles

Citat fra: KariN Dato 10. Juli 2010, kl. 23:08
Jeg er også fra Rødovre af, jeg har tre stk. så hvis du vil besøge mere end en så er du også velkommen her :)
Den mulighed tager jeg gerne, ser på det i morgen ;)

lille_jill

jeg er altid hjemme, så det er op til dig, hvis det er.

FerretParadise

Takker for et hyggeligt besøg, jeg tror bestemt ikke, at mine dyr skræmte dig. :lol: :)
Ann Hillerslev.