Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

måske ble? :)

Startet af AnneME, 17. August 2010, kl. 18:52

AnneME

Hjælp!!

vores han laver hele tiden ved siden af bakken :( aner ikke hvad jeg skal gøre.

Når han har sovet, så løfter jeg han på bakken, så laver han med det samme, og roser han rigtig meget, men ellers gør han det ved siden af :(

tak på forhånd :)

Charlotte

Du kan ikke give en ilder en ble på.

Er det i buret han rammer ved siden af eller når han er på gulvet? Har du mange bakker (i buret og på gulvet) og er de store nok? Hvis de ikke er så store og der i forvejen ligger en prut med fyld, så er det måske derfor han ikke vil derop.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

AnneME

mente heller ik jeg vil give ham det på (det var lidt ment i sjov :) )

har 2 i vores bur, som er på 2 etager, har to i vores stue hvor de kun går.  Men fjerner deres små prutter hver dag, men jo har faktisk lagt mærke til har heller vil derop når de er lige gjordt rene, måske skal jeg bare fjerne dét mere ofte :)

tak :)

AlisVolatPropiis

prøv at lægge tæpper der...eller smide lidt tørfoder der ;) gør det til det faste godbidssted osv.... :) når det er rent self

Dark Crystal

Har lagt mærke til at jo rener vores bakker er, jo ofter bruger de bakken frem for gulvet.

AnneME

okay :) tak, prøver vi.

men har han lige gjort det i bakken, så roste ham med mange søde ord (håber da han fatter det), da jeg ikke havde nogle godbider :)

vil lige gøre den rent om lidt, plejer at gøre det om morgen enden skolen :)

AnneME

ved at diva er ligeglad, så derfor plejede jeg at gøre det en gang om dage  ( om morgen) men nu kan jeg gøre det 2-3 gange :) heller det da

Namilla

Jeg plejede at gøre rent 3 gange om dagen...altså bare lige fjerne prutter i bakkerne... om morgenen inden jeg tog afsted, om eftermiddagen når jeg kom hjem, og om aftenen inden jeg gik i seng... jo renere en bakke, jo færre prutter udenfor...(og jo mindre lugt i lejligheden)

AnneME

ja præcis, er os begyndt på det :)