Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kasteration

Startet af Agger, 31. August 2010, kl. 21:21

Stephanie

Uhh...det lyder bare interessant hvis jeg kunne få lov at læse de undersøgelser Starshine, for selvom det til tider kan være lidt tungt at læse de undersøgelser, så er det super interessant læsning  :) Også selvom jeg ikke selv lige står og skal have en ilder kastreret pt  :)


Starshineferrets

om du skickar mig din mailadress kan jag skicka över dem till dig

dejligste

Citat fra: Starshineferrets Dato  5. September 2010, kl. 18:51
om du skickar mig din mailadress kan jag skicka över dem till dig

Vil du også sende dem til mig, jeg vil super gerne vide mere om emnet, da jeg jo skal vælge hvilken type jeg vil bruge.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Charlotte

Så har det jo ikke været anvendt i 10 år på ildere som I ellers har skrevet.  :nej:

Jeg gider ikke blive ved med at diskutere. Jeg har min mening. Jeg tør ikke tage chancen med et implantat og jeg stoler på hvad min dyrlæge siger uanset hvad I skriver.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Eliza

Charlotte hvad er det som Lone helt præcis har sagt?
For som jeg har forstået det, så har hun bare sagt at hun ikke har nogen direkte erfaring med at det har en sammenhæng og at hun derfor gerne ville kastrere din dreng tidligt, når du nu bad om det.. Det er jo ikke ensbetydende med at hun kastrere en masse ildere i så ung en alder eller?
Du får det også til at lyde som om Lone er imod implantat hvilket jeg har svært ved at tro på..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Jeg har aldrig skrevet at Lone er imod implantater. Jeg har skrevet at JEG er imod det da jeg mener det ikke har været brugt længe nok til at vi kan se bivirkninger på længere sigt. Det er MIN mening.

Jeg har heller aldrig skrevet at Lone kastrerer alle dyr så tidligt. Jeg forklarede hende hvordan tingene lå (onkel har hd, han skal sælges og jeg da jeg ikke ved til hvem, så ved jeg ikke om man kan stole på vedkomne). Og det sagde hun ja til (at kastrere ham).

Jeg gider helt ærligt ikke blive ved med at køre i det. Uanset hvad jeg (eller andre der ikke har samme mening som flertallet) skriver, så vender I det rundt og får det til at lyde som om vi er frygtelig onde overfor vores dyr. Det mener jeg absolut ikke jeg er. Og derfor gider jeg ikke bruge mere energi på det.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Malene

Citat fra: Charlotte Dato  6. September 2010, kl. 12:42
Jeg gider helt ærligt ikke blive ved med at køre i det. Uanset hvad jeg (eller andre der ikke har samme mening som flertallet) skriver, så vender I det rundt og får det til at lyde som om vi er frygtelig onde overfor vores dyr. Det mener jeg absolut ikke jeg er. Og derfor gider jeg ikke bruge mere energi på det.
Det kan jeg nu ikke se. Jeg synes det er helt fair at du har en anden mening. Det skal der også være plads til. Men nu er det jo et forum og derfor bliver der diskuteret ting. Jeg synes diskussioner er spændende at følge med i (og nogle gange lærerige), og hvis vi allesammen havde den samme mening om alting, så ville der jo ikke være meget at diskutere om. Det er ikke ensbetydende med at "flertallet" ser ned på folk der har en anden mening :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.