Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp?

Startet af Agger, 9. September 2010, kl. 20:49

Agger

Hej alle sammen.

Jeg har hørt om noget brunligt "snask" man skulle kunne købe til ildere, som de skulle være helt vilde med.
Det er vidst nok på sådan en engangssprøjte agtig ting.

Nogen der har hørt om det ?

Stubba

Er det Zoolac du tænker på? :)

Eller vitaminpasta?

Ved du om det gives som snack eller som medicin? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Agger

Det skal bruges som snack :) Så må være det der vitamin noget.. Hvor køber man det ? og hvad koster det?

Anne

ja det kender jeg godt, der skulle være en del sukker i så bruger det ikek mere. Det hedder ferretvite og er noget der minder lidt on kattemalt i konsistens og farve

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Agger

Fungere kattemalt på samme måde?

Anne

altså kattemalt er der jo ikke vitaminer i og der er meget sukker i. De elsker det men det er mega usundt. Jeg synes du skal købe olie i stedet. det elsker de også og det er noget sundere

mette11

Den som kommer op når man trykker på "vitaminpasta" som Malene har skrevet indholder da ikke sukker?? De fleste indholder en form for sukker og er dermed ikke gode...men hvis man kan finde en som ikke gør, så synes jeg det er fint at have til lidt godbidder (i små mængder, da man ikke skal overdosere visse vitaminer), eller til når/hvis ens ilder er syg.

Anne

jeg kender ikke malenes. Jeg ved bare at dem jeg har købt har vist sig at indeholde sukker og derfor er røget i skraldespanden.