Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tilbud af kørsel til VIF

Startet af Amazing Ferret, 9. September 2010, kl. 23:44

Amazing Ferret


AnneME


Julie

Så tror jeg også jeg må springe fra desværre. Så er det billigere for mig at tage toget :)

Shamua

Citat fra: Julie Dato 24. September 2010, kl. 15:04
Så tror jeg også jeg må springe fra desværre. Så er det billigere for mig at tage toget :)

Også hvis du skal retur til jylland?

Vh. Marianne

Julie

Jepp.. Kan komme frem og tilbage for under 400,- når det er dyrest.. Hvis jeg er heldig kan jeg rejse til 49,- den ene vej

Shamua

Ja okay.. det var ellers billigt :D..

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Det kan desværre ikke gøres billigere når man lejer en bil.

AnneME


Julie

#23
'Jeg' har en bil. Dvs mine forældre har en. Hvis jeg kan låne den, kan jeg lige prøve at regne lidt på det hvis det er. Og hvis du tør køre med mig Erika :P  :lol:

Stephanie

Citat fra: Julie Dato 24. September 2010, kl. 16:07
Jepp.. Kan komme frem og tilbage for under 400,- når det er dyrest.. Hvis jeg er heldig kan jeg rejse til 49,- den ene vej

Du skal bare være hurtig  ude med den billet til 49 kr, for der er kun 2 pladser pr togsæt.

Julie

Citat fra: Stephanie Dato 25. September 2010, kl. 00:12
Citat fra: Julie Dato 24. September 2010, kl. 16:07
Jepp.. Kan komme frem og tilbage for under 400,- når det er dyrest.. Hvis jeg er heldig kan jeg rejse til 49,- den ene vej

Du skal bare være hurtig  ude med den billet til 49 kr, for der er kun 2 pladser pr togsæt.

Ja de er hurtigt væk.. Om ikke andet, så koster det 185,- hver vej.

Amazing Ferret

Citat fra: Julie Dato 25. September 2010, kl. 00:06
'Jeg' har en bil. Dvs mine forældre har en. Hvis jeg kan låne den, kan jeg lige prøve at regne lidt på det hvis det er. Og hvis du tør køre med mig Erika :P  :lol:

Det tør jeg skam godt  :)
Det er mere om der er plads til 10 dyr og alt det udstyr jeg skal have med

Julie

#27
Det er der helt sikkert.. Det er en octavia stationcar.. Der er masser af plads.
Jeg hører lige mine forældre ad en af dagene :)

Amazing Ferret

Citat fra: Julie Dato 25. September 2010, kl. 14:26
Det er der helt sikkert.. Det er en octavia stationcar.. Der er masser af plads.
Jeg hører lige mine forældre ad en af dagene :)

Super  :)

Amazing Ferret

Tilbuddet er ikke længere aktuelt  :)