Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dyb, dyb, dyb søvn

Startet af Peewit, 6. Januar 2009, kl. 12:40

Peewit

Jeg kom til at tænke på en oplevelse jeg havde i julen og så ville jeg lige høre om i har prøvet noget ligende.

Det var min bror og hans kærestes ilder som lå og sov hos mig, og hun var MEGET langt væk, så jeg flyttede lidt rundt på hende så jeg sad mere behageligt med hende. Hun lå i mine arme og hendes hovede gled bagover. Pludselig var hun bare virkelig slap i hele kroppen og vi gjorde alt hvad vi kunne for at få hende vækket, men der skete ikke noget. Så var det jo lidt vi panikkede og ryskede blidt i hende og nullede/nussede(lidt hårde end normalt) hendes øre og mave osv, men der skete stadig ikke noget. På det tidspunkt var vi lidt begyndt at frygte det væreste.
Det skal lige siges hendes søster var død ikke så lang tid før og at vi selvfølgelig er enormt bange for at miste hende her også. Men vi endte så med at ligge hende forsigtigt ned på sofaen så vi lige kunne tjekke ordentligt om hun trak vejret osv. Og sjovt nok da vi lå hende ned på sofaen og ingen rørte ved hende så vågnede hun med et sæt, og kiggede på os som om vi var idioter.. Jeg har aldrig set nogen sove så dybt som hun gjorde.. Hun fik virkelig skræmt os, det tossede dyr.  :fnis:
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

Åh det er så uhyggeligt sådan noget. Felix har gjort sådan mod mig flere gange 8o|

Namilla

Frynse gjorde det der da han var hvalp... specielt hvis han var virkelig træt...det er meget uhyggeligt!

Winther Ilderen

Jeg har også af og til prøvet det med nogle af mine. har måttet tage dem i  mine arme og mærke efter pulsen samt se om den trak vejret. Engang duppede jeg snuden imed lidt vand, men så skal jeg også love for der var en der vågnede op da  :lol:
Puha som de dog kan forskrække os af og til de små, man bliver virkelig bange

Julie

det har jeg også oplevet et par gange. de føles virkelig som sådan nogle tøjdyr med ris i

Peewit

Okay... Altid noget det er så "normalt"..  :lol: Men håber da aldrig jeg oplever det igen.. Det var da alt for skummelt..!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3