Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Plejefamilie søges til lille dreng !

Startet af Agger, 22. September 2010, kl. 21:12

Agger

Hej.
Nu vil jeg ikke få det her til at lyde som en dårlig undskyldning så for at sige det lige ud :
Jeg er gravid (hvilket jeg ikke vidste da jeg købte Rami), og har kvalme konstant, og lugten af ham giver mig mere kvalme.

Han er snart 11 uger gammel, fik ham da han var 9 uger. Han er mere eller mindre renlig, han elsker at være ude, og er bidetrænet - napper dog stadig lidt, og man må ikke tage ham i nakken da han går i panik. Skal nok vise hvordan og hvorledes med det hele :)

Derfor har jeg nu taget det valg at finde en plejefamilie til ham, indtil jeg kan tåle lugten af ham igen, eller har fundet en anden løsning.
Ønsker dog ikke at sælge ham da han er min lille skat, og jeg vil være sikker på jeg træffer den rette beslutning.

Jeg betaler foder udgifter mm. Og kommer med legetøj og godbidder til alle dyrene (hvis plejefamilien har andre ildere, hvilket vil være bedst)
Hvis han skal til dyrlægen vil jeg gerne med.
Og der vil blive lavet kontrakt på at han er min ilder, men at han er i midlertidig plejefamilie på disse grundlag.

Bur osv. kommer med ham, og så ville jeg blive glad hvis jeg måtte komme på besøg i ny og næ og sige hej til ham :)

Håber der er nogen i københavn området der kunne tænke sig at have sådan en lille skat i pleje.

Hvis du er intresseret kontakt mig da på : 42 92 42 25 eller på e-mail agger_92@live.dk

Knus.

SilverDragon

Hvis du ikke boede så langt væk ville jeg gerne have hjulpet

katja74

Hej... har lagt en besked på din telefonsvarer  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AnneME

Katja, hun vil helst have en tæt på hende. Havde tilbudt hende det os:)

Mustela

Citat fra: AnneME Dato 27. September 2010, kl. 11:17
Katja, hun vil helst have en tæt på hende. Havde tilbudt hende det os:)

Katja bor tæt på. Nørrebro - Gladsaxe

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

AnneME

ups xD tænkte på hendes i aalborg. tror lige jeg skal have en pause fra nettet  :lol: