Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

En slags statusopdateringer?

Startet af Sisser, 4. Oktober 2010, kl. 17:48

Sisser

Ja, det er jo bare en tanke :) ved ikke om det er noget der kan lade sig gøre, ej heller om det kun er mig der kunne synes det ville være fedt.
Men tænkte på, om man kunne få koblet, sådan en slags status på.. Ligesom på facebook, så man kan skrive en lille opdatering om hvad der forgår lige nu.

f.eks. er der da nogen gange, som f.eks. lige nu, hvor jeg har helt vildt meget lyst til, at fortælle jer  alle sammen, at jeg nu for første gange har fået købt BARF til trunten, men jeg synes måske ikke, at det er noget at lave en tråd over :)
Men hvis man kunne lave, så man på en eller anden måde kunne lave små opdateringer, som folk jo så bare kunne se eller kommentere :)

Er jeg den eneste, der synes det kunne være super fedt ? :D
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Sisser Dato  4. Oktober 2010, kl. 17:48
Ja, det er jo bare en tanke :) ved ikke om det er noget der kan lade sig gøre, ej heller om det kun er mig der kunne synes det ville være fedt.
Men tænkte på, om man kunne få koblet, sådan en slags status på.. Ligesom på facebook, så man kan skrive en lille opdatering om hvad der forgår lige nu.

f.eks. er der da nogen gange, som f.eks. lige nu, hvor jeg har helt vildt meget lyst til, at fortælle jer  alle sammen, at jeg nu for første gange har fået købt BARF til trunten, men jeg synes måske ikke, at det er noget at lave en tråd over :)
Men hvis man kunne lave, så man på en eller anden måde kunne lave små opdateringer, som folk jo så bare kunne se eller kommentere :)

Er jeg den eneste, der synes det kunne være super fedt ? :D
Tror mange bruger den positive og negative tråd til den slags:O)

Malene

Det har jeg faktisk selv tænkt på et par gange. Men jeg har ikke kunne finde ud af hvor de skulle vises henne i indlæg. Det ville nok blive under/over signaturen, men jeg kan ikke lige forestille mig at det ville være særligt pænt :S
Jeg må lige se om jeg kan finde på noget engang.

Men ja, ellers kan du bruge Den positive tråd og Brokketråden.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sisser


Nu er der jo ikke mange hvor deres signatur fylder hele pladsen fra venstre til højre.. De fleste f.eks. din fylder jo kun ca. halvdelen hen, så kunne man vel sætte den i højre side og så sætte på så man kun kan skrive et vis antal bogstaver, if you know what I mean :)
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

janALDI

jeg syntes det er en rigtig fed idee ! :D