Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt nyt fra Tyskland

Startet af Lena og Peter, 14. November 2010, kl. 13:24

Amazing Ferret

Jeg kan godt forstå handikap ikke kan vinde en BIS, men hvorfor pokker skulle en angora ikke kunne få en BIS?
Jeg ved godt der er nogle/mange der mener at det er defekte ildere, men hvad nu hvis en angora var den der fik højst point på en udstilling og det var den med den højeste der ville få BIS. Dropper man så bare angora'en? Det ville da på ingen måde være fair

FerretParadise

På VIF ville en angora godt kunne vinde BIS, eller bedste junior/senior/veteran.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 15. November 2010, kl. 23:33
På VIF ville en angora godt kunne vinde BIS, eller bedste junior/senior/veteran.

Okay kom bare lige til at tænke over det.... :P

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Guuuuud hvor fedt...tillykke allesammen :D og flot...skide flot lille fireman :D

Lena og Peter

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. November 2010, kl. 00:45
Guuuuud hvor fedt...tillykke allesammen :D og flot...skide flot lille fireman :D

Tak skal du have... Ja Fire er en rigtig dygtig.. =)

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. November 2010, kl. 00:45
Guuuuud hvor fedt...tillykke allesammen :D og flot...skide flot lille fireman :D
Mange tak.
Ja jeg blev faktisk ret overrasket over Fire's BIS, jeg havde troet, at det var Ramses der vandt den.
Så da de råbte BIS'en op, og de sagde den første stavelse i hans navn, var jeg lige ved at begynde at græde. Og der skal altså noget til, før jeg får tårer i øjnene.
Så ja, jeg er stolt af min "lillle" mand.  <3
Ann Hillerslev.