Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

DIU - kørsel? Esbjerg og omegn?

Startet af Jenny, 16. December 2010, kl. 16:01

Jenny

Hej, jeg vil bare høre om der er nogen af jer herinde der skal med til DIF 2011? (D. 22/1 - Horsens)

Og evt skal forbi Esbjerg på vejen op? Jeg vil naturligvis betale tilskud til benzinen - det er bare så besværligt hvis jeg skal afsted med tog :)
Hilsen Jenina.

Søger ilder (Blaster)

Jeg kommer fra ringkøbing af og tager gerne turen til esbjerg inden jeg sætter kursen mod horsens hvis du har lyst? Kører opel astra så der er desværre ikke voldsom meget plads :-$

Hvor mange dyr skal du have med? og hvor stort et bur?

Jenny

Det ville være fantastisk! Jeg skal kun have en enkelt ilder med, og regner egentlig med at hun bare skal være i sin transportkasse når jeg ikke har hende ude, så jeg fylder ikke så meget  :dans:
Hilsen Jenina.

Shamua

Bliver lige nød til at høre om din ilder er tilmeldt udstillingen Jenny?

Vh. Marianne

KariN

Citat fra: Jenny Dato 16. December 2010, kl. 23:29
Det ville være fantastisk! Jeg skal kun have en enkelt ilder med, og regner egentlig med at hun bare skal være i sin transportkasse når jeg ikke har hende ude, så jeg fylder ikke så meget  :dans:

Det bliver en meget lang dag for sin pige hvis hun skal sidde i en transportkasse hele tiden, jeg ville tage et lille bur med, eller høre om der en der har et ekstra du kan låne
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Søger ilder (Blaster)

#5
Jeg har også et marsvinebur du evt. kan låne. Det er ikke det største, men det er bedre end transportkassen hvis det er. Hun har jo også brug for et sted hvor hun kan komme på bakken og spise og drikke :)

Eliza

Vil også lige sige at man jo ikke må have dem på gulvet, så et bur er en RIGTIG god ide..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Jenny

Citat fra: Shamua Dato 17. December 2010, kl. 05:07
Bliver lige nød til at høre om din ilder er tilmeldt udstillingen Jenny?

Hvis hun ikke var tilmeldt, ville jeg da ikke tage hende med  :fnis:
Hilsen Jenina.

Jenny

Hmm, jeg troede det var fint nok hvis jeg bare havde hende oppe det meste af tiden  :P Men har selv et mindre bur jeg kan tage med  :dans:
Hilsen Jenina.

Shamua

Citat fra: Jenny Dato 17. December 2010, kl. 12:57
Citat fra: Shamua Dato 17. December 2010, kl. 05:07
Bliver lige nød til at høre om din ilder er tilmeldt udstillingen Jenny?

Hvis hun ikke var tilmeldt, ville jeg da ikke tage hende med  :fnis:
Okay, jeg ville bare lige høre :P For det kunne jo være du ikke vidste at man så ikke måtte have hende med :)...

Vh. Marianne

Jenny

Citat fra: Shamua Dato 17. December 2010, kl. 14:35
Citat fra: Jenny Dato 17. December 2010, kl. 12:57
Citat fra: Shamua Dato 17. December 2010, kl. 05:07
Bliver lige nød til at høre om din ilder er tilmeldt udstillingen Jenny?

Hvis hun ikke var tilmeldt, ville jeg da ikke tage hende med  :fnis:
Okay, jeg ville bare lige høre :P For det kunne jo være du ikke vidste at man så ikke måtte have hende med :)...

Hehe, det er helt i orden  :P men jeg har været inde og læse på tingene  :dans:
Hilsen Jenina.