Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Problem med billeder

Startet af Namilla, 18. Januar 2009, kl. 19:38

Namilla

Citat fra: RockaHulla Dato 18. Januar 2009, kl. 19:33
Heheh, det kender jeg desværre alt til.

Jeg kan af en eller anden grund ikke lægge billederne ind... når jeg prøver, så får jeg bare en hvid skærm... den her besked kunne kun skrives, fordi jeg citerede, og den vil ikke at jeg lægger billederne ind sådan...

Julie

Citat fra: Namilla Dato 18. Januar 2009, kl. 19:38
Citat fra: RockaHulla Dato 18. Januar 2009, kl. 19:33
Heheh, det kender jeg desværre alt til.

Jeg kan af en eller anden grund ikke lægge billederne ind... når jeg prøver, så får jeg bare en hvid skærm... den her besked kunne kun skrives, fordi jeg citerede, og den vil ikke at jeg lægger billederne ind sådan...

lyder underligt. har lige lavet en test og der fungerer både billeder og tekst som nye indlæg. prøv igen og se om det ikke virker nu. :)

Namilla

Jeg kan stadig ikke... den viser hvid skærm, hvis jeg trykker på opdater, så siger den, at jeg allerede har postet indlægget (Men det har jeg jo ikke)... hvis jeg trykker på forhåndsvisning står der bare "henter forhåndsvisning", men der sker ikke noget... jeg forstår det ikke...

Malene

Får du en timeout fejl, eller er skærmen bare helt hvid? og hvor store er billederne du prøver at oploade?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Jeg får bare en hvid skærm...nede i bunden står der "udført", men når jeg går tilbage, så er mit indlæg jo ikke lagt ind... og prøver jeg at opdatere, så får jeg bare den der med, at indlægget er lagt ind, altså standardbeskeden fra forummet...
Nogle gange kan jeg ikke engang poste, selvom der ikke er billede med...det kræver nogle forsøg...
Jeg har også forsøgt kun at poste et enkelt billede af gangen, men det går heller ikke...
Billederne er lagt ind på photobucket, så de har samme størrelse, som det sidste jeg postede...(den anden dag), 1024*768 (det er i hvert fald det der står på photobucket)
Vivian har prøvet, men hun kan heller ikke poste mit billede... så måske er det forummet der pludselig ikke vil acceptere billeder fra photobucket?

Namilla

Nu prøver jeg lige, i en mindre størrelse

Namilla

Okay...hmm...så virker det... jeg prøver at uploade dem allesammen igen, i en mindre størrelse... så må du godt rydde op i tråden Malene...*S* Bare lige slet den med det enkelte billede, det sidste her...

tzari

2.10 Maks. størrelser
- Billeder på forum: 640 px i bredden.

ja tror hun har smdit en spærre ind
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Jamen super :D
Ja, der er nemlig en grænse for hvor store billeder man kan poste, men der er også en grænse for filstørrelsen på selve serveren, så hvis nogle har problemer med at oploade billeder selvom de er under 640 px i bredden, må I gerne lige kontakte mig :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.