Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dyrenes madtråd

Startet af Anne, 19. December 2010, kl. 18:34

Anne

#105
Citat fra: Malene Dato  7. Juli 2011, kl. 01:08
Ørkenrotter

Snyd :P

Mine skal have mus i dag og senere skal de have økohøne (det løstfrossede, det er jeg blevet stor fan af)

Lam og hest de fik i går var i øvrigt en stor succes. De havde spist det hele, normalt når de får økohøne f.eks. spiser de bare udenom allt benene, men her havde de spist brusket også :D

Barky

Citat fra: Malene Dato  7. Juli 2011, kl. 01:08
Ørkenrotter

Simpelthen sushi i ilderøjne.. Da mine fik jænvligt fik ørkenrotter var det altid meget bedre end mus og rotte.. ved ik hvorfor, men de er åbenbart mere velsmagende. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Citat fra: Barky Dato  7. Juli 2011, kl. 16:31
Citat fra: Malene Dato  7. Juli 2011, kl. 01:08
Ørkenrotter

Simpelthen sushi i ilderøjne.. Da mine fik jænvligt fik ørkenrotter var det altid meget bedre end mus og rotte.. ved ik hvorfor, men de er åbenbart mere velsmagende. *G*
Ja, sådan er det også her. Ørkenrotter er guuuf! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Mine har fået to torskehoveder...så blev jeg pylret...så efter en større massakre :P er der nu torskehoved uden ben -de nyder vist øjnene o.O

Anne

Mine skal have ørkenrotter i dag :D

ilderhjemmet

måske skulle tråden genopstå,

tørfodder og æggeblommer  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

mine skal bare have tørfoder i dag, for har ikke tøet kød op. Små stakler, pga udstillingen har de ikke fået kød siden fredag, men til gengæld har min barf dame fået kanin, så det skal de have en af dagene.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SaschaDJensen

Tørfoder, And og en dåse med noget fisk som jeg fik fra udstillingen i lørdags  :fnis:

Anne

Jeg har taget en skål kød op, som de skal have når jeg kommer hjem fra uni. Jeg kan godt nok ikke huske hvad det var, men det var vist kalkun, og så skal jeg ud og kigge i min rigtig hundemad og købe kanin og se om hun har fået andet spændende hjem :D

Anne

mus og daggamle kyllinger i dag :)

Shamua

#116
Vi har fået kanin af hende dersens vi sover hos :D ...

Vh. Marianne

SaschaDJensen

Mine skal have kylling og æggeblomme  :fnis:

Anne

Mine skal have fasan i aften. Jeg er spændt på om det er noget de kan lide :)

Kiddo

tørfoder, kylling med brusk og andet snask og hjerte
Your problem is you think your problem is your problem