Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dyrenes madtråd

Startet af Anne, 19. December 2010, kl. 18:34

Anne

Vi har en aftensmadstråd til mennesker, men jeg tænkte at en madtråd til dyrene også kunne være en god idé. Grunden til at jeg har lagt den her, og ikke i evighedstårde, er at jeg tror den kan være rigtig lærerig, hvis folk der barfer skriver herind engang imellem. Så kan den både tjene til hyggetråd, men også være meget informativ at kigge igennem.

Det er selvfølgelig helt ok at skrive andet end barf herinde, men hvis man skriver "i dag skal min ilder have flødeskumskager" så er man altså selv ude om at blive slagtet!!


Mine skal i dage have en vagtel, købt i bilka (tror der var 2 for 28 kr). De er helt vilde med vagtler og de har en super god størrelse som gør at ilderne nemt kan spise dem.

lille_jill

Amina og Chucky fik en reje hver. Amina fattede slet ikke at jeg havde noget i hånden og Chucky vrængede totalt ansigt og tog meget modvilligt rejen i munden og gik over og smed den i kattebakken.
Det var vidst ikke nogen større succes.

Namilla

Nu har jeg ikke ildere, men min killing fik ande-indmad...det var et hit!

Charlotte

Tørfoder igår, tørfoder idag og tørfoder igen imorgen.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

FerretParadise

#4
Når mine skal i seng på altanen i aften, og skal have deres kød med, så skal de ha daggamle kyllinger, andehalse, og kanin (med ben og pels).
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Idag fick mina Broskben av gris + Kafomavit tabletter

Optimus Ferrets

Mina fick revben från hare, och lite rostbiff (som råkade vara gammal när jag köpte den) till frukost. Nu ikväll fick de vitalin.

Minority ferrets

Marlon guffer lige nu et stykke tørret lunge, som han fik med hjem efter sin ferie ved Randi :D han er helt vild med det, men i guder hvor det stinker haha... Lucifer går i den anden retning og Santo er mere facineret af min chokoladejulekalender :/ hehe... Jeg lover jer, den ilder kan lugte sukker og søde sager på kilometers afstand...
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Minority ferrets

Her kan i se den lille tyv caught in action!!


Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Masa


KittAnderson

Mine fik en dejlig skålfuld tørkost. Uuuhm :)
men sheik fik snydt sig til et hoved fyldt med cola, fordi han selvfølgelig skulle se hvad det var, mens jeg var i køkkenet (smart) og da jeg så kom ind igen, når der et væltet glas cola og en meget våd sheikemand....
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KariN

#11
Mine skal have hele skov-due bryster i aften, duerne er skudt af min far :) Det plejer de at være ret glade for

(Kødet har selvfølgelig været frosset ned før dyrene får det)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Mine skal have daggamle kyllinger i aften. I  løbet af dagen er jeg sikker på de får lokket noget tørret and og fisk ud af mig  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

I aften skal mine ha kyllingeskrog.
Ann Hillerslev.

KariN

Hos os er det Ægge-dag i dag *G* De får altid to pasteuriserede æggeblommer til deling om tirsdagen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3