Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

ADV hos våra illrar

Startet af Starshineferrets, 14. Januar 2011, kl. 11:05

Line

De bruger elektroforese på Kopenhagen Fur

Shamua

Jeg havde selv overvejet at bruge sådan en stikker som dem med sukkersyge bruger, men jeg synes den larmer for meget. Den klikker jo højt, og jeg tror ilderne vil få et chok af det, og så sprælle.. Men jeg vil gerne høre om det hvis nogen prøver det :)

Vh. Marianne

Stephanie

Citat fra: Shamua Dato 16. Februar 2011, kl. 18:22
Jeg havde selv overvejet at bruge sådan en stikker som dem med sukkersyge bruger, men jeg synes den larmer for meget. Den klikker jo højt, og jeg tror ilderne vil få et chok af det, og så sprælle.. Men jeg vil gerne høre om det hvis nogen prøver det :)

Jeg har haft brugt den dengang Brutus havde insulinoma, han var ligeglad med klikket. Han slikkede bare videre af sin olie.

Shamua

Citat fra: Stephanie Dato 16. Februar 2011, kl. 18:34
Citat fra: Shamua Dato 16. Februar 2011, kl. 18:22
Jeg havde selv overvejet at bruge sådan en stikker som dem med sukkersyge bruger, men jeg synes den larmer for meget. Den klikker jo højt, og jeg tror ilderne vil få et chok af det, og så sprælle.. Men jeg vil gerne høre om det hvis nogen prøver det :)

Jeg har haft brugt den dengang Brutus havde insulinoma, han var ligeglad med klikket. Han slikkede bare videre af sin olie.
Okay, kunne være man skulle prøve det alligevel så. Ved du om man tilfældigvis kan købe sådan nogle på apoteket?

Vh. Marianne

Stephanie

Den fulgte med det blodsukker apparat jeg købte, ved ikke om man kun kan købe det alene.


Anne

man kan godt købe et på apoteket, jeg har fået et af min ven der har sukekrsyge, han køber dem igennem et eller andet firma som kommunen har valgt (det er hvad han sagde)

Line

Negative prøver her fra  :dans:

Mustela


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior